Tuesday, May 28, 2013

PeRtaMa KAli

faez dah masuk 8 bulan...
dan pertam kali dia demam teruk..
biasanya tubuh dia panas2 je...
tapi tak demam pun...
tapi jumaat lepas...
sampai umah mak aku..tubuh dia panas sangat..
dan merenggek aje kerjanya...
chek kat rumah tinggi ...
tapi pi klinik doktor chek 37 je...
pening aku....
rupanya2 budak kecik ni demam sebab nak tumbuh gigi...
air mulut meleleh2 keluar...
tengok dah ada putih2 kat gusi dia...
huhuhuhuhu tewas jugak rupanya anak ibu ni......

budak yang mintak di dukung sepanjang masa...

tapi bila dia sihat...
ibu pun dia tak layan....

biskut wajib ada kat tangan...
budak ini memang suka makan ...




huhuhuhu saya rindu kakak saya...
semalam masuk kereta saya tengok kakak saya tak ada....
saya dah buat perangai...balik rumah pun saya tengok kakak saya tak ada jugak...saya pun buat perangai lagi..saya tak kasi ibu tinggalkan saya sebab saya tak ada kawan nak main....
saya rindu kakak saya...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

MamaFarah said... [Reply]

harap faez cepat sembuh ye.. demam nak beso rupanya.. Pas ni bersedialah ibu gigi dia nak gigit..hehehe.. faez rindu kakak..kakak rindu faez x?

ch@ said... [Reply]

Dia rindu kakak dia kot. Hihiks. Muka garang btl dak ni. Arrizqi pun dh tumbuh gg bwh, nmpk mcm dua btg. Hbs smua menda dia nk geget.
Get well soon dak mok.

syawalsimpsons said... [Reply]

mmg windu kat kakak ni...

anie said... [Reply]

demam nak membesar tue..biasa la budak..

eh lagi besar lagi muka si zue kan...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa