Monday, May 6, 2013

Pertama Kali....

huhuhuhu..
opisku sunyi sepi....
boleh kira berapa kerat je yang datang ari nie...
lagi2 unit aku...
kat luar ni aku sorang je ada...
nasib baik ada bos 2 org temankan...
kalau tak memang aku cabut balik gak....
hahahahahhahaha

apa yang pertama kali....
apa lagi mengundilah...
opppp aku tak nak bercerita pasal politik...
kalau ikutkan umur...
aku dah layak mengundi sejak pilihan raya tahun 2004...
tapi......
tahun 2004...aku tak daftar...hahahahaha
tahun 2008...ok dah daftar....
tapi masa tue dah kawin..tak tahu nak balik mana...
masing2 sibuk nak balik negeri masing2 sebab klu ikutkan itu tahun pertama kami berdua mengundi...
akhirnya persetujuan telah dibuat...
tak payah mengundi...
lepak je kat umah...
(tak de kesedaran sivik langsung)

dan akhirnya tahun ini 
2013
kami memilih untuk mengundi...
hahahahhaa akhirnya kami tukar alamat putrajaya...
jadi kami tak perlu risau lagi nak mengundi kat mana....


ok bukti kami mengundi tahun ini...
exsited gila nak mengundi kali pertama...





moga malaysia terus maju dan aman damai...




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

Qhaifa Nur said... [Reply]

moga malaysia terus maju dan makmur...

syawalsimpsons said... [Reply]

Alhamdulillah akhirnyer undi jugak....

Nad MamaZN said... [Reply]

Setuju...
Apa motif amik gmbo jari atas botol mineral? Kekekekekek.. :)

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

Nad MamaZN :tak de motif apa2 pun...lakiku gatal...hehehehehe

Sweetmama said... [Reply]

sama la eija pun pertama kali mengundi, 2 kali terlepas.., tp asben mmg dh 3 kali mengundi..

itulah kan sbb pertama kali g undi n pertama kali jgk buat calit dakwat kekal ni so mmg ramai yg simpan gambar jari kena calit ni sbg bukti..hehe

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa