Wednesday, May 22, 2013

kEkUATaN dAN kEtABAHaN /raJINnyA diA

senyum dipagi rabu...
walaupun kepala otak nie mcm2 pikir...
anak daraku yang pelbagai cerita dan kisahnya....
tapi masih tersenyum ...
kerana seperti yang aku sentiasa cakap...
aku akan tersenyum selagi aku mampu ...
walaupun sebenarnya pahit untuk ditelan...
bukan apa...
aku risau memikirkan masa depannya...
dah aku tak boleh cerita lagi
nanti air mata nie laju je keluar mcm tadi masa jumpa cikgu farisyah...
cuma terus berusaha untuk terus tabah namun mampukan aku bertahan...
moga iktihar aku jumpa pakar psikologi di HUKM dapat membantu aku dan hubby...

ok...senyum balik...
bila rajinnya datang...
tak payah suruh2...elok je dia menolong ibunya mengemas...
time pagi sabtu sehari sebelum kenduri kat rumah...


ibu tahu kemampuan farisyah..
ibu tahu keupayaan farisyah...
ibu tidak mengharapkan impian yang tinggi padamu sayang...
tapi  ibu impikan..
seorang anak yang solehah...
seorang anak yang baik 
seorang anak yang bertanggungjawab 
seorang anak yang pandai menghormati orang tua
seorang anak yang penyayang...
kerana ibu tahu..
sifat itu ada padamu sayang...

MOGA ALLAH TERUS MEMBERKATI MU SAYANGKU
NUR FARISYAH MOHD FAUZI



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

Nad MamaZN said... [Reply]

In shaa Allah..
Moga Allah makbulkan doa doa cikjue...
Sabar byk2 ye

Qhaifa Nur said... [Reply]

rajin kakak tolong ibu...
kuat semangat Jue..In Shaa Allah

Sweetmama said... [Reply]

Insyaallah moga segalanya dipermudahkan..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said... [Reply]

rajinnyer dier tolong ibu mengemop...
insyaalah doa seorang ibu...moga diasentiasa dibawah lindungannyer...

Masya said... [Reply]

sejuk hati ... tgk anak mcm ni kan, moga menjadi anak yg soleh dan baik sehingga dewasa..

ch@ said... [Reply]

alaaa kakak cha ni, malu aunty tau. aunty pun malas nak buat kerja rmh mcm kakak. aish!

smoga semuanya dipermudahkan kakJue.

anie said... [Reply]

farisyah is a good gurl..
aunty still hutang hadiah nak bagi farisyah ni..huhuhu

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa