Thursday, May 30, 2013

Kami Rindu KaMu sayang

huhuhuhu
gatal hantar anak balik kg alih2 makpaknya yang rindu...
rindu bangat kat anak daraku...
hantar balik kg bersebab sebenarnya...
nak mintak tolong mak aku ..
ajar dia solat -betulkan bacaan dalam solat-
ajar dia mengaji
dan nak bagi dia kebebasan sebab kalau dia duduk kat sini 2 minggu mahu kesian dia tak de xtvt..
sebab aku hantar dia kat rumah umi (pengasuh si faez)
tapi bila dia tak ada...
rasa sunyi pulak...
sebab mulut diakan potpet potpet....
bila dia tak ada rasa sunyi sangat


terasa betul bila dia tak ada kat rumah...
tapikan ...
weekend ni dah kena balik ambil sebab 
dah dapat tarikh temunjanji dengan pakar psikologi kanak2....
huhuhuhuhu...
insayallah cik jue akan berkongsi ilmu yang akan dipelajari dia sana nanti dengan kalian...
moga bawa munafaat kepada kita semua....




tension sepatutunya n3 kena publish semalam...entah kenapa tah tak boleh publish pulak....
huhuhhuhuhuh

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

teringat akan pot pet pot pet si farisyah tu kan..alahai bestnyer...sue suke jue layan farisyah..walapun dier nakal kat sue aritu pon, still jue tak marah dier depan sue..juz tegur dah memadai...suke sgt..tetibe windu sama farisyah..oh farisyah..kui..kui..kui...

Nad MamaZN said... [Reply]

Takpe demi farisyah jugak
Biar dia bergaul kan..
Weekend ni nak p amik dh pun :)

MamaFarah said... [Reply]

hahaha..haruslah rindu.. anak kan...
samalah situasi saya kalo kakak dan kembar dibawak dgn makciknya kalau balik kampung..sunyi sepi umah..

Falsya said... [Reply]

aktiviti cuti sekolah yg sgt3 berfaedah..hehe..farisyah pun mesti rindu kat ibu ngan ayah...;)))

Qhaifa Nur said... [Reply]

samalah dengan anak akak juga..
bila cuti panjang suka hantar rumah MIL...perbaiki diri sendiri juga Jue semua untuk kebaikan mereka..
rindu jangan dicakap...

ch@ said... [Reply]

mak pak ja rindu, kakak farisyah kemain seronok gaknya. hihiks. kjp je, pejam celik-pejam celik, dah habis cuti sekolah.

anie said... [Reply]

woitt...aku kembali hahahahaha
bederet aku nak komen ni tau....

hah tular...p anta buatpe...xpe sekali sekala..bukan selalu..lagipun cuti sekolah..
aku ni je hah..xdapat2 lagi antar zahra n ariq ke ampang...kikiki

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa