Wednesday, April 10, 2013

WW..Main dan menangis...

inilah kisah faezuddin yang makin membesar dengan lasaknya...
sungguh gelihati melihat telatahnya...

mula2 tengok bersama-sama

baikkan..tengok sama2..
adik dengan baiknya...

mana boleh tengok saja..
nak pegang jugak..

akhirnya kakak dah tak bagi ...
terus menangis....

itulah faez....
kelakar betullah si faez....




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

cumill je nangis..kalo si izz tu, lagi abg dier tak bg, tolak2 dier, lagi la dier nak dekat abg dier..kuat menyakat izz ni

Qhaifa Nur said... [Reply]

cepat dia belajar Jue..
makin cerdik juga..

::EIDA:: said... [Reply]

alololoooo..cian dieee.... comel je nangis gitu. hehhee

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

hihi..comeyy je faez,
bdk2 zaman skrg baby pun dah pandai nak main tab kan.., dia teruja la asik tgk kakak dia je main, dia pun sama nak tekan..

Eliss Mie said... [Reply]

adik mintak bantuan ibu la tu :P

ch@ said... [Reply]

Alaaa kalah ke Faez? Sondol ja kakak tu, gerenti kakak bg punya. Arrizqi gigih, tak padan kecik...abg yg besar tu pun dipanjatnya.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa