Tuesday, April 16, 2013

Pertemuan Itu Indah~TEnliTtIEFinGerS

pertemuan itu indah...
demi sebuah pertemuan...aku gagahi membawa anak2 yang selsema untuk berjumpa seorang teman ...
perkenalan alam maya memang indah...
dari sekadar menbaca kisah di blog akhirnuya membawa ke sebuah pertemuan di alam nyata...
yes..memang berhajat untuk berjumpa pemilik blog 
yes..sungguhtidak percaya...
tapi itulah yang menjadi kenyataan...
bermula berwassup di petang sabtu...
Eb cakap dia ada kat putrajaya 
ada kenduri sepupunya...
aturkan pertemuan di petang ahad...
tempat jumpa dewan kejiranan presint 16
exsited jangan cakaplah...
tetiba anak selsema.bukan anak je emaknya sekali...
hubby tanya jadi tak nak jumpa Eb...
tetap jawab jadi...
tapi petang....
pukul 4 baru jupa Eb...
perasaan?????
seronok gila2 ...
Eb...
peramah orangnya dan comel sangat....
anak2nya yang comel...oma yang peramah...

Aerish:
comel,senyum tapi pemalu...ajak bergambar ok je...
Aedrian:
paling ligat..susah nak tangkap gambar dia...
Aerica:
budak ni sungguh comel,asyik tersenyum aje ...manis wajahnya...lahirnya kecik je..tapi masa jumpa dah bambam....

mata aerica yang bulat...
kakak Aerish sedikit pemalu..belum panas lagi..

bergambar dengan bunga..
tengok dua2 nak tarik bunga...

kami berdua2 tetap ada je halangan nak bergambar comel2

ini dia si bujang yang ligat...

lagi gambar tapi tetap ada ganguan..

jadi gambar semua tak berapa nak cun...
nak lebih cun kena la tunggu Eb...
gambar dia mesti lagi cun...



buat Eb..
jangan serik nak  jumpa jue lagi...
nanti kita jumpa kita borak panjang2 je...
rasa tak puas jumpakan...
kita memang cakap banyak ...like hubby kita jugak...
sorry le kalau kita laki bini nie terlebih peramah...
hahahahahahha


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

ok fine jeles./...tak ajak jemah yg sememangnyer kat umah je..p16..kakakkaka

Nad MamaZN said... [Reply]

Best!
Bila la dpt jmpe cik jue n eb ni

mamafarah4 said... [Reply]

hehe..sue sedang menjeles plak..hehehe
org bisnes memang kene peramah kan jue..hahaha..

Qhaifa Nur said... [Reply]

jumpa eB rupanya...
seronok Jue dapat jumpa rakan blog..

eB said... [Reply]

@syawalsimpsons penat sungguh arituh. nmpk sgt kat muker eB tuh pntkan. ha3...
tapi syiok dpt jumper jue. x sangka. punyerlah lama plan nk jumper baru kali nih ader jodoh.
tq sudi jumper kami. jua & anak2 dh sht ker? n3 eB minggu dpn kot... insyaallah :) cumer gambar x braper nk cntk la sbb shah yg amek... ha3. sj nk slhkan shah... khe3...

buat sue, eB kan dh bagitau ari sabtu tuh eB ader kat PTJY... sue ckp sue kat kmpg... jgn jelesssssssss... hik3

ch@ said... [Reply]

Kak eB yg busy ngalahkan menteri. Bila mau jumpa i. Jom potluck.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa