Monday, April 29, 2013

Jumpa Umi Hot....


wahai kawan2 blogger....
korang tahu cik jue jumpa UMI HOT...
hahahahaha rasa mcm tak caya....
memang inilah yang dinanti2 kan...
teringin benor nak jumpa UMI HOT nie...
akhirnya...
IMPIAN JADI KENYATAN

bermulanya disini..
memang dah ckp dengan cha nak pi sungai buluh rumah mak cik tapi tak confirm lagi..
tetiba petang sabtu tue kami pergi jugak...
(bawak tok hubby n pak cik dia pergi rumah mak sedara hubby-belakang rumah cha)
heheheheh x wassup lagi cha bagi tahu...
pastu bila masuk je kawasan tue..terus suruh hubby lalu depan rumah cha..saja nak confirm betul tak rumah cha...tengok "waja" dan warna rumahnya..rasa mcm betuldah..tuelah rumah cha...
lepas tue terus pi rumah TITA...

pastu wassap dgn cha cakap dah ada snugai buluh..klu jadi nak singgah umah dia jap


tetiba cik hubby ckap...
pilah kalau ibu nak pi sekejap...
nanti bila lagi nak pergi....
huhuhhuhuh....
terus aku laju je bangun nak pi rumah cha....
"hahahahhaha jangan marah ye cha....tetiba dah sampai depan rumah"

serius rasa mcm tak caya ko....
berborak mcm kenal lama sangat....
tapi sayang pi kejap je....
borak tak habis...hubby call suruh balik sebab pak cik dah nak balik...
huhuhuhuhu sedih tau....
nak borak lagi...

bukti kami dah jumpa...
(first time aku pakai baju kurung berjalan rumah orang..yelah baru balik kenduri kawin)

lagi sekali...
cha ..tuannya kecik molek je..peramah gitu..memang kentallah budak kecik nie...selalu cerita rumah dia bersepah tapi takde maknaya...comel je...

tak dapat tengok aksi anak daranya ..sebab auni tidur...

adli yang sentiasa serius...

arrizqi yang peramah..senyum je...

dan ini gambar  anak daraku yang tak malu buat perangai..


 aku teruja habis dapat jumpa "umi hot" nie...
korang perasan tak??
umi cha nie memang jiwa sedondon dia kuat...
tengok anak2 hijau di rumah...bukan anaknya maknya sekali sedondon...



p/s buat cha...
terima kasih sebab kasi akak datang rumah...lain kali nak datang lagi kita borak2...pastu buat port luck sekali....ajak member blogger yang lain...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

Nad MamaZN said... [Reply]

Dh agak dah.. :)
Klu jumpa cha ni mmg ada aura laen sket hahah!
Aura positif :)

syawalsimpsons said... [Reply]

jgn lupa ajak sue...sue pon baru kenai si cah ni..ye la semua hijau la..kena ngan blog dier kan

Masya said... [Reply]

IYALAH CHA NI KAT RUMAH SEDONDON... BESTNYA DAPAT JUMPA.. KLU ADA REZEKI JUMPA LAGI KAN..

ch@ said... [Reply]

mmg takleh lupa, blm masuk pagar lagi dah rasa nak runtuh rumah. hahahaaa...

sgt happening, thanks kakJue. dpt juga i hug-hug and side kiss u. tunggu my entry plak, nak cari idea jap.

@e_da said... [Reply]

Nak pegirumah dia tp asik potpone je... Ibu kental ni

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa