Thursday, April 4, 2013

Jom Main Buih

wakakakakakka
tergelak tengok faez ngan farisyah duk main buih..
mula2 nak marah gak sebab main buih sabun dalam rumah..
tapi bila tengok dua2 happy terus tak jadi marah...
hahahahhaha

 ok saya nak dah masuk bawah sofa tapi tak muat pulak

 ok kakak dah tuip buih sabun keluar belon saya suka sangat..

 saya dah teruja habis

kakak cepatlah


ok nilah kisah kami malam tadi...
'habis rumah mereka kerjakan dengan buih sabun'
ok stop dulu ye...

jangan lupa join contest kat atas tue...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

Nana said... [Reply]

comei je tgk video dia gelak2 main ngan kakak

syawalsimpsons said... [Reply]

comey2 je tgk dier dok gelak2 ngan akak dier

mamafarah4 said... [Reply]

bagus kakak layan adik main.. Tak yah marah2 jue..yang penting bila anak2 hepi kita pun turut hepi kan..Akak pun selalu gitu, kadang rasa nak marah kalo anak2 main sepah2 tapi bila pikir balik biarlah dulu.. Yang penting pantau jer..Hehehe ..

Qhaifa Nur said... [Reply]

seronok faez tengok kakak tiup...
eh..eh..beg tu samalah, kat umah ada jugak...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

so sweet sgt 2 beradik ni main bersama :) , khusyuk betul faez tgk kakaknye main..

aanie said... [Reply]

hehe..suke dia...dia ingat apa la yg keluar tu...

ch@ said... [Reply]

Alaaa comel sungguh Faez. Suka2. Sonok Farisyah dh ada kwn bermain.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa