Tuesday, April 2, 2013

HTC One rosak Dapat Tukar HTC One Baru

2/4/2013...kejap jekan...
dah masuk bulan 4..
oklah malas nak cerita panjang...
jadi terus pada tajuk asal...
sedikit kebusy disini...
bulan nia turn aku take over meeting prestasi...
jadi terbusylah sedikit dari bulan2 biasa...

ok korang ingat tak aku pernah cerita hp aku rosak..
screen di gelap dan terpaksa ke HTC Servic Centre...
klu tak ingat jom klip link nie ok...


akhirnya setelah 2 minggu menunggu dengan penuh sabar
(sabarlah sangat)
akhirnya aku dapat call dari kedai..
suruh datang ambil hp aku ...
yang tak tahan dia cakap mcm nie tau...

"hello puan..u boleh datang angkat hp baru ye...
kami tak baiki..sebab dalam warranty kami gantikan yang baru ...ok nanti datang ambil"


maka melompat2lah aku kat rumah nie..
seronok dapat hp baru...
hahahahahaha
jeles gila cik poji dengan aku...

aku dah nyaris2 nak pi beli hp baru...
verangan gila nak tukar samsung note...
tapi sebenarnya dalam hati tetap HTC...

hahahahaha nampaknya..
HTC tetap menjadi pujaan hatiku...

selamat kembali my HTC ONE...

aku nak buat contest..tengah duk pikir apa syaratnya...
ada sapa nak join tak...hadiahnya biasa je...cuma ingin berkongsi sedikit rezeki yang ALLAH bagi dengan kalian semua....


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

kalo sue dapat pakai htc butterfly...muleh geng kan

Qhaifa Nur said... [Reply]

dapat lagi baru, bestnya...

Ya ALya said... [Reply]

lompat bintang tak jue dapat yg baru ni.....

rezeki...

nak je join klu jue buat contest or GA

mamafarah4 said... [Reply]

wah dapat baru lagi..best ler

Unknown said... [Reply]

Yng rosak tu.. software atau hardware? Yng bole ganti? Dpt bru?

Unknown said... [Reply]

Cmne nk dpt bru tu?.. htc one jatuh pastu kemek sikit.. bole ganti tk?

Unknown said... [Reply]

Klu terjatuh.. bole dpt bru tak?

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa