Monday, April 29, 2013

Dah 7 Bulan..

isnin oh isnin..
rasanya baru je lelap mata..tetiba hp dah bunyi...
5:30 pagi....mata kena buka....
alahai ....alangkah bestnya klu boleh sambung dalam sejam lagi...
huhuhuhuhuhu...

hari ini 29/04/2013
anak teruna ku..
dah masuk 7 bulan...
kejap je...
 bulan nie tak de chek up kat klinik...
jadi tak tahu le berat dia berapa....

pandai???
dah angkat bontot....tapi masih belum maju kedepan..
tapi laju je...menyulur...
pandai sangat mengutip..pastu masuk mulut...
yang tue paling tak tahan...

ibu doakan...
moga adik ibu sihat selalu..
tapikan..
faez ni suka buli kakak..
kesian kakak..kadang2 kena tarik rambut....
tapi kakak tetap sabar ....sedikit pun dia tak balas adik dia buat..


jumpa umi anak tiga...
rasa macam tak caya...



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

happy born month faez...izz pulok tak sabar tunggu 8 bulan...kali ni

Sidratul Muntaha said... [Reply]

yadayadyad
ensem budak ni!

Nad MamaZN said... [Reply]

Jumpa cha ke?

Hepi 7months old faez!

~ yus ~ said... [Reply]

sekejap je dah 7 bulan ya Jue, besar dah dia...semoga jadi anak yang berguna kepada kedua ibu bapa ya Faez

mamaRIFQY said... [Reply]

muke faez ni skali tengok mcm muke ayahnyer laa..

ch@ said... [Reply]

happy 7th month faez.
yippi-yippi, pastu Arrizqi pula. esok lusa boleh main sesama.

Qhaifa Nur said... [Reply]

faez yang ensem...
dah besar...

takut juga Jue kalau anak suka mengutip terus masuk mulut...

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

hehehehe...dah taklama dah izz nak boleh jln

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

Ensem Ye....terima kasih

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa