Tuesday, April 30, 2013

Bila Adik Nak Besar???


yup soalan yang selalu di tanya...
bila adik nak besar???
boring kot asyik main sorang...
sekarang memang suka melayan adik dia....
redha je kalau adik buat apa saja...
adik pulak tak padan dengan kecik....
asyik membuli kakak aje kerjanya....

kakak makan tengahari kat opis ibu...


adik yang kuat membuli....



kalau balik kerja antara putrajaya ke salak tinggi aku rasa macam nak balik terengganu...penat gila sebab budak kecit ni lasak bukan main dalam kereta...sampai kadang2 mengalah..sanggup bawak kereta dari pegang dia dlm kereta....hahahahahahha


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

klo faez suke buli adik dier...yg ni, syawal suke dengki ngan adik dier

ch@ said... [Reply]

normalla tu, hahaaa hendak besar la tu. esok faez besar, habislah kakak dia, asyik kena ja.

Qhaifa Nur said... [Reply]

seronok Jue, kakak dah ada teman bermain tapi kena tunggu adik besar ok..

MamaYatie said... [Reply]

kakak tak sabar dah yer...
uikks..bahaya jue drive keta pegang anak..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa