Friday, April 26, 2013

aKSI bEREBUT bIG aPPLE~ FAEZ

salam jumaat...
agak semua senyum dengan ceria...
kenapa ceria sebab ari jumaat..
esok cuti ok...hahahahhaha

oklah nak tunjuk aksi keterujaan anak teruna ku...
merebut BIG APPLE dengan ibunya...


teruja sangat...

tangan nak capai...tapi masih lagi ibu pegang

hampir nak capai tapi masih lagi sempat dihalang

terpaksa bawak dia lari sedikit..sebab dah hampir nak menyentuhnya

dan akhirnya.....


dapat jugak......


huhuhuhu saya suka..
ini tak lagi gambar ketuk meja kalau kita makan dia tengok aja..
tanda protes ok....


mencuri masa..tetiba banyak pulak kerja hari ni...dalam kepala pulak banyak betul pikir terutama pasal farisyah..moga aku dapat hadapi semua ini dengan tenang dan tabah...









10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

moga semua ok...mmm...mmg nmpk berebut ngan ibu tu

Qhaifa Nur said... [Reply]

geram Jue tengok donut tuh...
cuba bagi Faez hisap coklat tuh mesti nak capai lagi...

WaWa_EzRiLL said... [Reply]

Sayang ketui tu xsabar nk mkn big apple..geram nengok.. sabar ek syg..nanti auntie wawa lanjer

mamaRIFQY said... [Reply]

nak makan tuuu....sungguh berebuttt

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa