Monday, March 11, 2013

No WassuP No Online true HP...

huhuhuhu sedih maaaaaaaaaaaaaaa.....
setelah berjaya diletari oleh cik hubby 
akhirnya My HTC kena hantar ke klinik gak...
comel je masuk klinik...
jadi buat sementara si nokia mengantikan diri...
comel aje si nokia RM 70 telah cik hubby hadiahkan....
terima dengan redha...
nasib baik under warranty...
maka 2 minggu le kamu aku masuk wad....



my HTC



sipeneman ku....


jadi buat teman2 semua...
buat sementara NO WASSUP...NO FB true HP..NO Onliene...
dan lagi satu kalau nak mesej sila bagi tahu nama...
sebab no fon semua kat hp...
huhuhuhuhuhu
(stement bajet ramai peminat...)



banyak cerita nie...tapi tak sempat nak cerita tunggu ye...

huhuhuhuhu....


petang ni farisyah akan jalani ujian pertama sebelum "fasting test" minum air gula harap farisyah ok



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

NinaAz said... [Reply]

Baru minggu leoas adik saya cakap nk pakai hp htc. Sy firstime dgr nama hp tu.. dua ckp mahai dari samsung. Adehhh

♥cikmOt♥ said... [Reply]

baik baik dok dalam wad tuuu

Qhaifa Nur said... [Reply]

dah baiki oklah tuh Jue...
tapi tetap rasa sedihkan..kan..

anie said... [Reply]

huhu..patut la senyap je..xpe nnt da ok samb balik wat sex ye..hahaha

eB said... [Reply]

eB laks tab pecah kena pijak ngan aed. huwaaaaaaaaaa

::EIDA:: said... [Reply]

xpe xpe. nnti HTC akan kembali bersiaran.. hehehhe ;))

ch@ said... [Reply]

huiii, mahai tu. dia punya pixel halus sgt2. nmpk 3D. canggih2 rosak, mmg syg sgt2.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa