Friday, March 8, 2013

Hobi Baru

Salam Jumaat semua...
moga ALLAH memberkati kalian di pagi jumaat ini...

masih lagi bercerita kisah Faez...
cerita kakak minggu depan pulak ye....
memang blog ni untuk cerita kisah mereka berdua...
hehehehehhe...

oopppppppppppppp faez sebenarnya dah boleh menerap 
masa umur 4 bulan setengah ....
sekarang pantang baring mesti dia menerap...
pastu buat muka comel meletakkan pipi ke lantai.....
hehehehee sweet sangat...
dan buat aksi hobi barunya sampai terlelap....
ok nak tahu hobinya...
jom usha gambar kat bawah nie............


nampak tak...ibu jari dalam mulut dan mata dah terlelep...

kasi dekat sikit...
memang terlelaplah lepas tue...



hehehehehehe..
inilah hobi baru faez....
syok sangat hisap ibu jari...
apa rasa tah...
tak kisahlah adik janji adik bahagia.....




esok kakak sekolah..ari isnin petang kakak kena minum air gula,petang rabu masuk wad.."fasting test"

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

NinaAz said... [Reply]

baby memang suka cm tu eh kak. hehe..

syawalsimpsons said... [Reply]

mmg geng la ngan izz ni..izz sekarang dah mula nak merangkak pon ado, mcm nak duduk pon ado..entah la macam2..kikiki..farisyah nape kena tahan wad

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

hobi gigit jari ye,
dia rasa nikmat tu sbnrnya dpt gigit jari dia..hehe

aanie said... [Reply]

comel...:)

ch@ said... [Reply]

olololoooo...cutenyaaa.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa