Thursday, March 7, 2013

chek up - 5 bulan

salam sayang semua...
bersua kita lagi...
mencoret tapi tak sempat nak jalan kat blog korang...
ada yang jalan tapi tak tinggal komen...


berkongsi kisah chek up 5 bulan


yup...
my bambam...

berat 7.7 kg (naik 700 gram)
tinggi 69 cm..
peha yang banyak isi membuatkan dia dengan muka selamba kena injection tapi satu suara pun
sangat baik.pandai bermain sendiri.jarang sangat meragam...
pengasuh cakap dalam sepanjang dia mengasuh...
faez budak paling baik...
sebab memang tak menangis kecuali nak susu...
suka tengok tv...
suka di peluk dan di gomol...
huhuhuhuhu
itulah 
MUHAMMAD FAEZUDDIN
permata hati ibu dan ayah dan kakak... 




jalan lupa ke blog Gallery AnnaFAuzie...
kami membuka untuk tempahan Fridge Magnet 



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

11 comments:

@e_da said... [Reply]

kejap je dah 5 bln kan... deena plak 4 bulan... lbh kurang anak kita... moga faez sihat membesar

Falsya said... [Reply]

aunty sya nak gigit peha tuh boleh?..gerammmm...

syawalsimpsons said... [Reply]

boleh geng la ngan izz ni...izz pon alhamdulillah tak banyak ragam

WaWa_EzRiLL said... [Reply]

Bam bam.. aunty jarang komen kt bam bam.. aunty klu boleh nk anak2 aunty baik mcm bam bam..

♥cikmOt♥ said... [Reply]

eh sya, akak nak minta gigit dulu tau...hahaha

::EIDA:: said... [Reply]

7.7kg........ bam bam nyaaaa.. semoga sihatttttt selalu... gigit pp tu kang!! haishhhh

Masya said... [Reply]

dah 5 bulan yer.. alhamdulillah... makin sihat 7.7kg.. kemain lg.. pandai jelir lidah.. ejek auntie yer...

Qhaifa Nur said... [Reply]

geram auntie tengok faez sekarang...
semangat...
gud boy, senang jaga jika tak banyak kerenah...

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Amboiiiiii!!
Bam bam nya dia..
Ni sok bleh lawan berat ibuAqil ni.. Hi3!!!
Sorry lama x jenguk sini..
Ni baru ada peluang nak pulun BW.. :D
Rindu kat kakak farisya & adik faez..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

amboih semangat betul faez ni, geram tgk.., alhamdullillah senang nak jaga..

anie said... [Reply]

pic nie sejibik muka ko...semakin besar muka kau la jue..comei

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa