Friday, March 8, 2013

Aku nak NanGis...

di petang jumaat ini..
huhuhuhu tetiba aku rasa nak menangis...
tolonggggggggggggggggggggggggggg
hp aku rosak..scrin dia GELAP....................
maknanya LCD dia rosak...
Maknanya duit akan Melayang RM 400+++++
Maknanya aku kena tahan telinga kena marah kat laki aku...
maknanya............................
dah takde maknanya lagi.............




huhuhuhuhu
sedihnya...
nak menangis pun ada....
farisyah oh farisyah kena kamu jatuhkan hp ibu sayang oooooo
kan dah rosak bukan kamu kena marah ibu yang kena bebel dik ayah nanti....



aduh le.....
rasa pahit tekat ni dah....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

♥cikmOt♥ said... [Reply]

owhh...sabar jue sabar...
anak2 saya seme takut nak pegang nset ibu dia...grr...ibu garang

syawalsimpsons said... [Reply]

alahai ciannyer..sabar ye

eB said... [Reply]

lahai. sbr yer... aed gik best... bagi mama dier menyanyi... dier ngamok... gi pjk tab... pecah screen... adeh

::EIDA:: said... [Reply]

sabar kak sabar.

~ yus ~ said... [Reply]

sabar jue, rasa suami faham kot.

Ada anak tgh membesar mmg tak boleh guna hp mahal, hp akak pun ntah berapa kali kena baling dek Arif, ni dah 2 tahun usianya mcm dah bergetar je skrinnya, tp nasib boleh pakai lagi....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa