Tuesday, March 5, 2013

Aksi dua Beradik

salam sayang semua...
sekarang makin liat nak bersiaran ...
bukan apa masa terhad sangat...
kalau sempat bolehlah membebel kat sini..
kalau tak diam ajelah...
pandang sepi aje blog nie...
masih cuba untuk aktif seperti biasa...
harap lepas ni bolehle aktif macam biasa...

weekend lepas pergi family day..
unit kecik opis lama..
buat kat PD rumah tumpangan LPKK
rumahnya tumpangannya biasa je...
yang bestnya ...
malamnya ada xtvt BBQ..
best tau makan ramai2 sampai gelak...
gambar???
nanti free aku tempek kat sini...
cuma nak kongsi sekeping gambar 
aksi dua beradik sepanjang perjalanan disana....
so cute sangat..

inilah aksi mereka ...
kalau perjalanan yang jauh...
mereka ambil port untuk tidur sama2 dibelakang...
dah macam tidur kat rumah rupanya...

tapi ibu ngan ayah memang tenang le...
sebab dua2 tidur sampai ke destinasi...


semalam appoiment farisyah..minggu depan farisyah kena masuk wad ..buat "fasting test"
hope semuanya berjalan lancar...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

Mrs.Imran said... [Reply]

pipi ngan peha yang lebih menyerlah...gigit sikit boleh?

Falsya said... [Reply]

comel...ketak2 badan haaaa..gerammmmm...farisyah masuk wad???...aunty doakan semoga semuanye lancar ye farisyah..farisyah gud girl...

Qhaifa Nur said... [Reply]

bila jalan jauh, selesa dapat tido...
tengoklah 2 beradik ni...comelnya
satu lagi senang kita nak memandu...

moga fasting test farisyah berjaya...

Zana Adieyza said... [Reply]

hope farisyah sihat selalu hendaknya.. farisyah anak yg baik sgt..

Alycia said... [Reply]

salam kenal dari Alycia ;)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa