Friday, February 8, 2013

Terima Kasih Sahabat

salam sayang semua....
barakah di hari jumaat..
alhamdulilah nampaknya farisyah mampu memnghadapi dugaan ini sekuat ibunya (kuat Ke)
Terima Kasih Ya ALLAH kerana mengurniakan aku anak setabah Farisyah...

"ibu biarlah orang nak kata kat farisyah
nanti farisyah belajar pandai2 biar boleh jadi doktor..nanti cha cucuk budak yang kata kat farisyah...."

huhuhuhu
anakku farisyah...
ko memang tabah sayang

setelah hampir seminggu aku memendang rasa pasal farisyah
akhirnya dah tak tertahan lagi..
bercerita dengan hubby pun sama dia pun risau gak..
biasanya mak org pertama yang akan aku rujuk..
tapi kali ini aku tak luahkan kepada mak..
sebab mak duk menjaga nenekku yang sakit..

akhirnya aku luahkan jugak di FB dan Blog kesayanganku ini..
dan 
TERIMA KASIH SAHABAT
kerana sudi menjadi pendengar yang setia..
terima kasih kerana sudi berkongsi rasa..
terima kasih sahabat kerana sudi menjadi penasihat
terima kasih sahabat kerana sudi memberi sokongan dan nasihat..
terima kasih sahabat...
terima kasih...

sahabat korang memang the best..
dari yang memang kukenali 
sampailah member blog yang tidak aku kenali...
perkenalan di alam maya ini cukup indah...
walaupun tidak pernah bersua muka...
tidak pernah bercakap melalui telefon 
tapi kita rasa macam dekat..
teringin sekali aku bersua muka dengan kalian...

terima kasih  sahabat ...
kerana sudi mencoret nasihat di blog ini,di Fb,wassap dan sms...
sekurang2nya aku rasa lapang sangat...
hari ini aku bangun dengan senyuman...
berkat hari jumaat...

dan buat seorang sahabat yang sudi PM aku kat FB...
ko memang the best...
selepas borak dengan ko...
aku rasa lapang...
aku rasa ko kena tukar kerjalah...
jadi pakar kaunseling memang bagus..
nasihat ko kat aku memang membawa kesan kat aku...
terima kasih kerana betul2 memahami...
aku teringin nak jumpa ko..
salam peluk2 ngan ko...
I____________I


 Moga ada jodoh aku jumpa korang semua..

ok jumpa lagi...
moga hari ini merupakan hari paling indah buat korang

aku dah jumpa mak jemah aka sue syawal...tapi dalam versi terkejut ...hahahaha sue nanti jumpa lagi tau....
 




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

anie said... [Reply]

jue...kawan aku yg paling tabah,sabar n kool dalam menghadapi segala ujian...
ko memang kuat jue...aku mmg salute
semoga ko terus tabah n cekal hadapi segala ujian dariNya
wish u all the best..

Sidratul Muntaha said... [Reply]

patut la aku bersin pagi - pagi buta weih
ahahhah..
takde hal la cik jue small matter
aku ade adik yg slow leaner mcm farisya jugak
dia tak boleh mengeja and membaca sampai nak amik upsr.
ade masalah pemahaman sampai umur remaja jugaklah
tpi lulus je upsr,pmr and spm.
sama mcm farisya
dia terer math
alhamdulillah
la ni dah beso
dah berdikari
kije sendiri
tolong bpk aku
and dia happy sebab?!
*setiap yg Allah bagi pada kita sebenarnya mengasah dan menguatkan kemahiran kita.

all the best tuk cha..
acik pun doakan cha bijak and mudah belajar
doakan jugak cha cepat sembuh dari sakit2 yg bese cha hadapi and semoga impian and cita2 cha tuk jdi doktor demi memberi kebaikan semula kepada masyarakat dipermudahkan Allah
*ibu cha pun jgn emo sgt ye...sabar banyak.besar pahala bagi mak bpk yg hadapi benda ni dgn redha.klu sabar tu masih ade sedikit kegusaran.redha ni mcm alah bisa tegal biasa.
* FIGHTING!

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

@anie
kuatkah aku anie..tapi inn shaa allah selagi aku mampu tersenyum aku akan tersenyum

syawalsimpsons said... [Reply]

kan..mmg teranjat tau..kikiki..member opis pon kenai je ngan farisyah...glamer meh...takpe la..anggap la itu semua dugaan yg perlu cik jue tempuh

Qhaifa Nur said... [Reply]

Jue, bab anak bila orang cerita itu ini hati cepat terasa, kita tak minta beliau begitu...semua pemberian dariNYA...apa yang penting selalu beri kata-kata semangat dan berdoa yang terbaik buat farisyah amat bererti buatnya...dari kata-kata farisyah tuh akak tahu beliau seorang anak yang bijak Jue.....

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

sabar la cik jue, jnji kita dah buat yg terbaik buat anak kita..

itulah kan sahabat di alam maya pun terasa dekat dgn kita..

Nad MamaZN said... [Reply]

Alhamdulillah...
Moga cik jue tenang dan tabah hadpi segalanya

cik dah faridah said... [Reply]

insyaallah setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...

cik jue pasti kuat hadapi semua ni

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa