Tuesday, February 5, 2013

Payless Shoesource at Paradigm Mall

salam sayang semua...
selamat pagi...
kembali berjinak2 kembali di dunia blog nie...
hahahaha ayat skima habis...

para pengemar kasut sekalian...
jomlah terjah "PAYLESS SHOESSOURCE" di Paradigm Mall.
pasti anda akan tersenyum puas dengan melihat susan kasut yang sememangnya akan menarik minat anda...

sumpah aku teruja melihat kedai kasut nie...
farisyah turut terpegun melihatnya...
kami kesana dengan tidak sengaja...
niatnya nak ke iKEA...
tapi time tue jalan jem teruk ...
cik hubby pun melencungkan kereta ke Paradigm Mall
lagipun kami tak pernah pun sampai sana....
berjalan2 tanpa arah tujuan ...
akhirnya kami berhenti dia aras dua....
tapi sayang time tue duit tak berapa nak ada...
jadi kami cuci mata jelah...
dengan niat pasni datang lagi dan akan rembat sepasang dua....
sebenarnya yang paling menarik minat ialah...
kasut budak2 terutama budak2 perempuan...
memang boleh buat hati tergugatlah....
nasib baik zip poket kuat..
klu tak memang selamatlah...

muka kedai..kredit tue NANA...
kita ambil gambar nana tau ...

susunan yang cun habis....
cantik je dalam kotak...

kasut budak yang tersusun dan menarik minat....

ini budak muka tak puas hati takdapat beli kasut....
ayah tak kasi...




ok jadi mereka yang minat nak buat koleksi kasut ke selipar ke...
boleh datang sini ye...
harga????
oklah ada yang mahal dan ada yang murah...
ada yang kita rasa berbaloi dan ada kita rasa tak berbaloi..
maknanya ada yang ketempat lain kita tengok lagi murah dari harga sini...
jadi 
korang jadilah seorang yang bijk berbelanja...
hahahahahah

pesanan ihklas dari 
cik jue


hari kedua di KPT...
alhamdulilah berjalan dengan lancar...
bos pun ok kawan pun ok...tapi masih rindukan kawan2 kat JPA

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

pegi pullman la slaloo ni..kikiki...sue tak penah terjah lagi kedai ni

Qhaifa Nur said... [Reply]

akak pernah datang sini..masa tuh tak ramai orang...

siap letak dalam kotak lagi...beli terus bayar Jue nampaknya...

Falsya said... [Reply]

penah masuk 2 3 kali...pastu xnak masuk dh sbb nnt kompom duit banyak kuar..owhhhh tidak....

Aku Ibu Muda said... [Reply]

wahh...tepak baru ni nok kena pergi ni nnti :)

Cho Zila said... [Reply]

penah tengok kedai konsep gini tapi tak ingat dimana.. kalau der duit nak beli semuakan...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

mmg nmpk menarik la kedai kasut ni,

x pernah lagi sampai ke Paradigm Mall..huhu

LYAfrina said... [Reply]

ya ampun..bnyknyer kaust.. klo lya kesini msti byk borong ni

Miz Fieza said... [Reply]

nie kategori must visit nie!! hahah

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa