Tuesday, February 19, 2013

Part Time Jadi Pemandu...

oklah 
sorry tak berapa nak sempat pi jalan2 kat blog korang...
selagi internet umah aku tak dapat memang aku akan jadi slow untuk berblog...

oklah sejak bertukar opis nie..
aku ada part time....menjadi pemandu yang tak bergaji ...
hahahahah tapi aku seronok gak...
perjalanan bermula disini...

pagi2 hubby akan bawak kereta dari rumah ke sekolah farisyah kat presint 16..
hantar farisyah sekolah je...kerja aku pun bermula...
aku akan hantar hubby aku tepi jalan nak masuk opis dia...
jadi dia kena jalan sikitlah...
lepas tue aku pun teruskan perjalanan hantar Faez kat umah umi kat presint 9...
lepas selesai semua baru le aku pi opis kat presint 5..
tengahari kerja hubby ambil farisyah kat sekolah bawak pi opis aku dan aku siapkan dia 
pastu ayahnya akan hantar dia ke KAFA kat presint 9

balik pulak..aku akan pi amabil farisyah dulu baru ambil adik kat presint 9..
pastu baru ambil ayahnya kat opis dan balik umah..
sampai umah dalam pukul 6:30 petang...

itulah perjalanan harian kami...
aku sebagai driver yang bergaji buat hubby dan anak2..
balik rumah jadi suri rumah pulak...

inilah "majikan" cik jue

penat????
mesti penat namun dah tanggungjawab memang kena buat...
dan alhamdulilah mendapat hubby yang banyak menolong...



tersenyum puas bila dianugerahkan seorang suami dan anak2...

alhamdulilah diberi kesempatan menjadi seorang anak,isteri dan ibu




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

12 comments:

Nad MamaZN said... [Reply]

Alhamdulillah, hepi famili... :)

ch@ said... [Reply]

Alhamdulillah, hepi famili... :)
[copy paste kakNad] hehee...
iron lady la akak ni, but setel before hari menjelang malam adalah sangat ok. kasihan bila sampai rmh dah malam nak prepare dinner lg, OMG tak larat mak.

mamafarah4 said... [Reply]

hehehe..pengorbanan seorang isteri dan ibu..harap akan sentiasa dihargai..Amin!!!

NinaAz said... [Reply]

Ibu mithali. Isteri solehah sis. Aminnn

♥cikmOt♥ said... [Reply]

adik dok kat p9 kat mana....

penat???saper tak penat jue...tapi tulah kita kena wat hari2 kan

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

♥cikmOt♥ rumah orang kat fasa 12

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

Nad MamaZNalhamdulilah

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

ch@
tak pernah habis...senyum ajelah

Qhaifa Nur said... [Reply]

suami & anak harta tak ternilai buat kita.......

syawalsimpsons said... [Reply]

alhamdulillah

eB said... [Reply]

im back.... rindu x? he3....
biler kiter nk jumper nih? hu3

Ya ALya said... [Reply]

Mmg pnt kn....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa