Wednesday, February 27, 2013

K.I.S.A.H Susu dan Beg SekolaH

alhamdulilah...
moga ALLAH memberkati hidup kita hari ini..
anak daraku farisyah masih minum susu setiap pagi...
sebab dia tak ambil apa2 breakfast pun sebelum pergi sekolah...
dua hari lepas pergi beli susunya...
dia tak kisah pun susu apa pun...dugro ke dutchlady...
tapi dia lagi suka dutch lady...
 jadi untuk kali ni dia memilih dutch lady coklat...
sebab dia kata dia dah besar ...

motif?????????????????????????


gambar cover susu tue???
gambar orang menulis menunjukkan orang yang minum susu tue mesti pandai mcm orang dalam gambar tue

huhuhuhu aku pun pening sebenarnya masa mula2 di terangkan...
pastu baru boleh agak...
hahahahaha

oh anakku...
tak kisahle farisyah...
farisyah memang anak yang pandai buat ibu ngan ayah ...


tapikan pagi ni farisyah buat aku stress...
huhuhuhuhu
boleh dia tertinggal beg sekolah kat umah..
dah sampai pintu pagar sekolah baru dia cakap dia lupa bawak beg sekolah...
rasa nak menangis aku rasa...
nak patah balik jauh..last2 pagi nie tak payah pergi sekolah
aku tumpangkan dia kat umah umi faez...


anak oh anak.


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

Nad MamaZN said... [Reply]

Alahai farisyah..
Pasni kene make sure sume brg ada..
Almaklum, dah jauh kan...

Nana said... [Reply]

mia pon mnm susu ni aritu beria suh bli bila dah buka skali je dia mnm xsedap dia ckp dok keras gitu je susu dia

Qhaifa Nur said... [Reply]

anak2 masa kecil minum ducthlady ni..
jarang beli yang coklat..suka madu

macamana bole lupa kakak...

syawalsimpsons said... [Reply]

boleh pulak dier terPK camtu ye...bijak ni

amiey lee said... [Reply]

hahaha cmner leh tinggal beg sekolah tu?? farisyahh farisyahhh... bagus minum susu..kuat tuk tulang.. sarah still minum susu..moga kekal smpai darjah 1 mcm farisyah gak heee

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

bagus la farisyah masih minum susu,

Zaquan 2thn setengah dah berhenti minum susu, skrg ni asik milo..milo..

alahai boleh pulak tertinggal beg ye, nasib ada tempat utk transit..

Sidratul Muntaha said... [Reply]

aku senyumlah basa entry ni..
Ibu..
sabo ye Ibu8..
anak2 ni mcm2 ragam..
:)

Zana Adieyza said... [Reply]

boleh terlupa pulak yer.. comey la Farisyah ni.. hehehe

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa