Tuesday, February 26, 2013

Doa Seorang Anak -10Q Farisyah



alhamdulilah...
moga ALLAH memberkati hidup kita hari ini..


rentetan dari kisah 


semalam masa ambil dia kat kafa dia terus bercerita...
dan farisyah buat airmata ibu mengalir walaupun masa itu ibu bagi semangat kat farisyah..

"ibu,farisyah anak yang solehahkan?? lepas solat farisyah doa mcm nie tau ibu.

YA ALLAH YA TUHANKU
ampunkan dosa ibu dan ayah farisyah
panjangkan umur mereka
berkatilah hidup ibu dan ayah farisyah
jadikan farisyah anak yang solehah
jadikan farisyah anak yang bijak
dapat terima semua apa yang cikgu ajar
sihatkan farisyah sebab farisyah kesian tengok ibu dan ayah susah hati kalau farisyah sakit...
amin ya rabbal alamin...


mcm tuelah farisyah doa ibu...
farisyah anak yang solehahkan ibu mesti ALLAH dengar doa farisyah ....

pastukan ibu ada lagi budak2 perempuan kata kat farisyah..
tapikan farisyah dah tak nangis...
farisyah cakap...

ALHAMDULILAH
"biarlah ibu dia nak kata apa,farisyah tak kisah pun"



alahai anaku farisyah...
kamu memang tabah sayangku...
ibu selalu doakan ..
"moga ALLAH terus memberkati kamu sayangku"






10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

Sidratul Muntaha said... [Reply]

acik bangga dgn farisyah
keep fighting nak!!
you are more special and worthy than others.
anggap kate2 mereka tu pembakar semangat dan dorongan
jazakallah

Falsya said... [Reply]

soooo proud of u farisyah...sedih aunty baca doa2 farisyah kat ibu n ayah..u r such a sweet n lovely gurl..aunty doakan ape yg farisyah doakan termakbul...amin2..

jue sgt3 beruntung dpt anak mcm farisyah..alhamdulillah..

syawalsimpsons said... [Reply]

allahuakbar....kuatnyer la farisyah ni...sebak aunty soya tau...nak jd anak aunty soya x..kakakkakak.iklan...

Mama Kembar 3 said... [Reply]

sweetnya farisyah.
InsyaAllah, moga Allah makbulkan doa anak sesuci kamu :-)

♥cikmOt♥ said... [Reply]

ye farisyah memang anak yang soleh nak..

adoiii sebak tau

Qhaifa Nur said... [Reply]

lepas solat selalu cakap kat anak berdoa minta apa saja dari Allah...
bijak farisyah...

Nad MamaZN said... [Reply]

Good girl farisyah!
Farisyah sgt tabah!
Ciknad bangga dgn farisyah

::EIDA:: said... [Reply]

Semoga doa doa akak , Tuhan makbulkan. Doa seorang ibu akak. Amin..... ;)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

alhamdullillah kuat semangat farisyah..:)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa