Monday, February 25, 2013

Dia Bukan Milikku Lagi

Salam Isnin...
mood..biasa kelaut ...
dia bukan milikku lagi...
apa yang bukan milikku lagi nie...

hahahahhaha...
pada 22 febuari 2013 tepat jam 4:45 petang dengan rasminya..
kami telah menyerahkan kunci rumah kuarters yang telah kami duduki hampir 5 tahun...
gambar saat2 penyerahan kunci tak de ye..
sebab yang pi serah adalah cik poji sorang je...
jadi kat sini hanya boleh cerita buat rujukan je...
hehehehehe...

hampir 8 tahun usia perkahwinan kami ..
dan 3 buah rumah kami pindah..
akhirnya kami mempunya teratak kami sendiri...
syukur alhamdulilah.....

ok stop dulu...
tak boleh nak cerita panjang nie...

keluar kuarters awal2..hahahaha sebab ada ura2 mengatakan elaun rumah naik...manalah tahu rezekikan....rezeki anak2...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

ada dengar2 gak pasai elaun rumah tu...tahniah..akhirnyer ada rumah sendiri...sue belom lagi ni

Sidratul Muntaha said... [Reply]

sabo jelah aku dgn statementmu yg last tu cik jue

Qhaifa Nur said... [Reply]

alhamdulillah, kalau naik Jue...
betul tu rezeki anak - anak juga...

Falsya said... [Reply]

yeayyyy!!!..happy kan ade umah sendri...sama la kite..walaupun umah second tp kite ttp bersyukur...;)...congrats jue...

Nad MamaZN said... [Reply]

Rezki anak anak
Alhamdulillah

ch@ said... [Reply]

alhamdulillah, tumpang seronok kita di sini. statement last tu kan, hahaa... sama je ngn abi. ahaks.

MRS. K said... [Reply]

kite tak merasa la elaun naik tu.. elok2 dok umah sendiri pi pindah kuaters balik. mihahahah

Masya said... [Reply]

kalau ada rezeki x kemana.... seronok lain mcm dapat ddk rumah sendiri...

mummy_ayu said... [Reply]

tahniah coa dah ada rumah sendiri..tu la, ada dgr2 gak pasal elaun rumah tu..minta2 tu betul la..amin!

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa