Monday, February 4, 2013

Dari JPA ke KPT

Akhirnya aku bersiaran hari ini..
dipetang ala2 mengantuk nie...
hahahahahahha
ok hari ini hari pertama kau di KPT
(Kementerian Pengajian Tinggi)
alahai ...selepas berkhidmat 4 tahun lebih di JPA...
akhirnya aku mengisi borang tukar...
konon2 nak berubah angin...jauh sikit dari hubby akule...

ok setakap nie...
alhamdulilah semuanya berjalan lancar...
cuma mulai hari ini aku kena jadi driver kat anak2 n hubby aku le...
maklumlah dah pindah duduk Salak Tinggi nie...

perjalanan kami setakat nie..
pagi turun dari rumah 6:50...
7:25 hantar farisyah sekolah..lepas tue singgah hantar hubby kat tepi jalan
lepas tue hantar faez kat rumah umi ..pastu baru aku pi opis...
untuk langkah selamat aku tukar waktu masuk keluar masuk opis...
sebab hubby aku balik lambat..lebih baik aku tukar masuk pukul 8:30 keluar pukul 5:30...
 petang pulak aku pickup anak2 dulu pastu ambil hubby aku..
yelah diakan wajib overtime setiap hari habis pukul 6:30 petang...
farisyah pulak balik kafa 5:45 petang..

oklah setakat nie perjalanan hidup aku 5 hari berkerja...
walaupun nampak mcm penat tapi harap2 ia akan mengembirakan hati kami....
sedikit pengorbanan inn shaa ALLAH pasti membuahkan hasul yang lumayan


ok dah stop dulu ye...
pasni cerita lagi..  

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

NinaAz said... [Reply]

Pengorbanan yang tak ternilai. Hihi.semoga tabah yea kak.

Sidratul Muntaha said... [Reply]

lama tak singgah sini cik jue
semoga dipermudahkan urusan seharian kita
insyaa Allah
amin

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

selamat bertugas di tempat baru cik jue.

ch@ said... [Reply]

yg tak kerja pun letih kak. takpe, pengorbanan tu. busy ye jadual.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa