Thursday, February 7, 2013

C.h.e.k.U.P 4 bulan...

terima kasih kepada semua yang sudi berkongsi rasa dengan aku..
terima kasih atas sokongan kalian...
maaf kerana aku telah buat korang menangis pagi tadi...
tapi itulah yang aku rasa sebenarnya...

 
tak mau sedih2...
jom tengok perkembangan si montokku


 gambar pada 29/01/2013
(genap 4 bulan)

 ini gambar semalam...

hai semua
nama saya muhammad Faezuddin bin mohd FAuzi 
ok berat saya...
 7.0 kg
tinggi saya
65 cm

huhuhuhu saya masih belum boleh menerap...tapi dah mengiring cuma tak jatuh2 lagi..
doktor cakap ibu kena tolong saya tolak badan saya..
doktor ckp saya berat sangat..
hehehehehe
saya dah pandai pegang barang..
kadang2 saya pegang botol susu sendiri...
tapi klau berat saya tak nak pegang..
jadi ibu atau kakak tolong pegang...
sebab tue saya sayang kakak saya..
tapi saya suka tolak kakak saya kalau dia duduk dekat saya...
kakak saya mesti menjerit cakap saya sepak dia...
hehehehehe 
saya gurau aje...saya nak main dengan kakak saya...
oklah semua...
ibu nak buat kerja jadi saya kena bagi komputer kat ibu saya...
nanti saya tulis lagi ye...

bye..bye..bye           



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

faez jom la main ngan aunty soya N izz la..jgn kaco ibu...ibu sini ado..kakkakkakkaka

ch@ said... [Reply]

alahai comel je faez tulis. semangatnya awak. hehee. sihat selalu ye demok :)

♥cikmOt♥ said... [Reply]

hai faez...boleh berkenalan???

NinaAz said... [Reply]

Hai faez comey bucuk2.. aunty nina suka tgk baby2 nih. Doakan aunty nina cepat3 dpt baby eh. Nanti boleh main ngn faezzz. Hihi

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

comelnye faez...boolat..:)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa