Wednesday, January 2, 2013

R.A.M.B.U.T ku gugur ...


aduh tension..
makin hari makin banyak...
dulu taklah banyak mcm nie...
sejak bersalin ni makin teruk pulak rasanya...
nampaknya kena pi kedai kasi potonglah......


macam nielah keadaan rambut aku bila disikit setiap hari...
penuh tue kat sikat...

lagi aku tensian lagi banyak rambut ku gugur...
huhuhuhuuuhuh




sapa2 ada petua jomlah kongsi...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

Falsya said... [Reply]

adehhhh..bile rambut gugur nie part yg xbest kan..

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said... [Reply]

saye pun gugur cam tu jugak dulu..maklumlah lepas bersalin jugak.. sampai nmpk kulit kepale..saye try makan vitamin shaklee Ostematrix..alhamdulillah, kurang dah gugur skrg ni..lg best rambut baru tumbuh..

mamafarah4 said... [Reply]

standard la jue..baru pas bersalin..kang kalo baby dah main sembur2 lagi la byk..sy pun sama..pas abis pantang terus potong rambut pendek jer..hehehe..

syawalsimpsons said... [Reply]

mesti faez dah start main buih kan...kikiki

Eliss Mie said... [Reply]

baby dah start menyembur yer? dulu aku, nuha start menyembur aku gi kedai, gunting rambut. hahaha

anie said... [Reply]

mmg tensen rambut gugur..aku smpi sekarang rambut sikit je..tapi idak pulak buat apa2..hehee

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa