Wednesday, January 2, 2013

KeNaNgan di Tahun 2012


HARI ini 2/1/2013...
selangkah kita ketahun baru...
moga tahun ini lebih baik dari tahun 2012...
kenangan yang terindah 2012 kita bawa dengan senyuman ketahun 2013...
kenangan yang pahit...kita tinggalkan ia disana...
jangan dibawa kenangan bersama air mata itu ketahun baru ini....

Yang Best tahun
2012

pertama:
kami telah dikurniakan seorang cahayamata yang telah lama kami..
6tahun kami tunggu akhir farisyah telah menjadi kakak..
Selamat Datang Mohd Faezuddin...


kedua...
Farisyah Discharge IJN...


yup mulai tahun ini farisyah dah discharge dari IJN..
jantung dah kembali normal mcm orang lain...
hanya ALLAH je tahu perasaan kami time tue...

ketiga

Home sweet HOme...


yup dapat kunci umah...
dan insayallah hujung bulan nie dah nak pindah duduk umah sendiri...


Yang tak Best
2012..

macam biasa farisyah kena jugak hypo pada bulan 6,kena buat MRI...keputusan ok cuma air di kelililng otaknya keputusan tak berapa cantik...tapi kalu itu ditentukan oleh ALLAH buat Farisyah kami terima dengan hati yang terbuka dan redha...
sepanjang mengandung kena ulang alik ke hospital putrajaya sebab ada fabroid 


dan paling penting kami dapat penuhi impian farisyah nak kek yang diimpikan selama ini...



dan apa yang kami harapkan moga...

*moga kesihatan farisyah bertambah baik dan kalau boleh taknak masuk wad lagi tahun nie*
*moga bisnes yang kami jalani terus maju jaya*
*moga kehidupan kami berjalan dengan lancar dan penuh kegembiraan*


alhamdulilah permulaan tahun 2013 dengan gembira kerana nak masuk rumah sendiri,moga dengan kegembiraan ini membawa sinar kepada kami sekeluarga pada tahun ini.....


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

SYANI said... [Reply]

Semoga tahun 2013 ni membawa lebih banyak kegembiraan..

syawalsimpsons said... [Reply]

moga apa yang di rancang semuanyer menjadi..amiiinnn

Falsya said... [Reply]

byk yg best n x best kan tahun 2012...skang nie kite move forward ke 2013..moga2 tahun nie akan lebih bermakna utk jue sekeluarga..moga farisyah diberi kesihatan yg kuat berbanding last year..amin3..

♥cikmOt♥ said... [Reply]

amin...moga harapan dan impian jue tercapai hendaknya...inshaa Allah

Qhaifa Nur said... [Reply]

moga 2013 lebih beri kejayaan/keceriaan buat Jue sekeluarga......

anie said... [Reply]

moga 2013 lebih membawa sinar..amin...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa