Friday, January 4, 2013

Jom Pi KAFA



alhamdulilah tiga hari persekolahan ..
semuanya berjalan lancar...
tahniah anak ibu kerana pandai berdikari...
tapi yang tak sanggup baju putih bertukar tak putih ...
pagi sehelai baju petang sehelai baju...
nasib mak tok buat 6 helai baju putih...
huhuhuhuhu anak daraku....

pagi sekolah kebangsaan 
petang sekolah KAFA...
sedikit merunggut kerana penat...
tapi nak buat mcm mana sayang...
nak jadi "doktor" mesti kena pi sekolah pagi petang...

tengok baru je pakai dah kotor..
pasni makan dulu baru pakai baju...
tension ibu tau...




YA ALLAH kau terangkan hati dan kau permudahkanlah pembelajaran anakku
AMIN


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

wahhh nampak besar farisyah pakai baju kurung+tudung ni

♥cikmOt♥ said... [Reply]

sian kat anak anak sekarang kan...
kecik2 lagi dah pressure sal sekolah...mana taknya kalu lambat...ketinggalan lah mereka nanti...hurmmm

Qhaifa Nur said... [Reply]

sekolah anak kain warna maroon...
pagi, petang anak2 kita belajar..moga jadi anak yang bijak buat farisyah juga....

Masya said... [Reply]

bile dgr budak² merungut.. sy tertanya² mcm tu ke dulu sy kecik² hihihihi... kdg²kan terpikir sendiri mcm manelah blh pandai membaca dulu.. seyes.. x blh ingat blk memori tu.. hadoilah.. nampak noo dah tuanya..

cik dah faridah said... [Reply]

dorg tau ape...kdg kiter ni x mau tgk anak comot2 g sek kan...tp x dang 5 minit dah tercemar..aduss...sabo jela

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa