Wednesday, January 2, 2013

DAh Jumpa Tapi ........


kisah jumpa blogger...
tapi tak sempat nak tegur sebab
dia kat tingkat 3...
cik jue kat tingkat 4...
turun bawah dia dah takde....
tak de jodoh kami untuk beramah mesra...

korang nampak tak sapa???
ala yang pakai baju hijau tue!!!
kenal tak???
ala yang anaknya kaki posing ala model tue!!!
nampak tak budak dalam stroller...
itulah anaknya BALQIS...
dah kenal belum???
oklah blogger tue ialah 
anje pemilik 
aka 
Kau Tercipta Untukku


buat anje moga lain kali jodoh kita panjang dan bolehlah kita bertegur sapa...


hubby  selalu cakap:
ibu ni selamba je tegur orang.pantang dia rasa dia kenal terus tegur...
hahahaha aku memang mcm tue kalau aku rasa pernah jumpa orang tue..mesti aku tegur dan ayat aku rasa pernah jumpakan???
kalau blogger pulak...ni ######(nama dialah)...
tapi kalau tak cam memang aku tak tegur jadi korang tegurlah aku ye...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

Eliss Mie said... [Reply]

bila nak tegur aku pulak? hahahahaha.

syawalsimpsons said... [Reply]

bila dapat kiter ketemukan

Ya ALya said... [Reply]

awat cik jue tak jerit je panggil...heheheheh

cik dah faridah said... [Reply]

nanti kiter sesama tegur erk...ntah bila nak jupe kan

Nad @ MamaZN said... [Reply]

Tak kol anje ke time tu?

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa