Tuesday, January 8, 2013

3 BLN sudah Berlalu...


yup anak bujang cik jue hari ini dah masuk
3 bulan 9 hari...
chek up le hari ni...
kena cucuk 5 serangkai dos ke 2...
dan alahmdulilah buat kali pertama FAEZ tak nangis kena cucuk...

berat : 6.5 kg
tinggi : 62 cm

alhamdulilah..
sudah pandai senyum..
tangan nak masuk mulut aje sebab gatal gusi


senyum itu sedekah
jadi sila senyum ye...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

lady butterfly said... [Reply]

lebih kurang sme umo bb cik jue dgn anak kte...hehehe...seronok kan bila dpt tgk perkembangan anak..

anak kte pon pegi cucuk jugak ari ni..tp cucuk 2 bulan... ;-)

mamafarah4 said... [Reply]

budak macho mane leh nangis kene cucuk..ala setakat cucuk jer..bak kata faez..hehehe

Nad @ MamaZN said... [Reply]

Mantap gk badan faez ni...

♥cikmOt♥ said... [Reply]

tak lama lagi faez dah boleh meniarap...cepatnya masa berlalu kan

Qhaifa Nur said... [Reply]

kejap dah 3 bulan Jue...
baguslah faez tak nangis yup...
gud boy.......

Zana Adieyza said... [Reply]

semoga terus membesar dgn bijak & sihat..

anie said... [Reply]

nak tumbuh gigi da ke...amboi faez ni awalnye....
comel..gigit sekali utk aku

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Alolololo
comel..
Kejap je masa berlalu kan cik jue..
Rindu sgt cik jue ngn anak2 ina yg berdua tu..
Alamat cik jue bg tu x sama hala ngn umah mak ina..
Dia area lain tp msh dkt dlm kawasan jgk..
Apa kata cik jue kita pakat jumpa kat 1 tmpt nak?
Sbb nak jmpa kat umah tgh duk serabut umah wat renovate skit..
Mak ina tgh duk pecah dapur dia tu bina baru..
Kita pakat jumpa kat padang polo nak..
Kat situ best petang2 leh kita pulun makan laksa pastu anak2 biarkan main2.. :D
Cuba tanya sedara cik jue pasal padang polo tu.. :D
Cik jue TC yer sorry sgt lama x menyinggah sini.. ;)

MamaYatie said... [Reply]

cepatnya 3 bulan berlalu kan..dah besor anak teruna ni...jap lagi meniarap pulak

LYAfrina said... [Reply]

kejap je.. dah besaar baby ni..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa