Wednesday, December 5, 2012

WW.".Ibu ada Anak Dua"


WW kita pagi nie...
bab Kata Farisyah...
"Ibu Ada Anak Dua"

sila abaikan "kekemasan" rumahku...

tak tahu le kenapa akak cium kaki adik...

itu jelah pagi nie

tetiba rasa nak makan durian..lepas bersalin boleh makan durian ke???

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

ch@ said... [Reply]

ah tak boleh mkn duyan ke, dh slamat tiga ulas hr tu. heheee... ibu beranak dua, menten.

kakak kiss kaki adik sbb ibu dukung adik tinggi, tak sampai nak kiss pipi faez. eee faez tu dh gebu la.

Qhaifa Nur said... [Reply]

tahniah..dh dpt sepasang...
bole makan tapi rasa2 aja tau..jgn lebih he..he..

syawalsimpsons said... [Reply]

tu mesti nak jalan2 tu...

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Huwaaaaaaaaaaaaa!!
Bila nak jmpa anak2 ku berdua ni?!!!
Cik Jue!!!!
Nak dokong hero...
Nak pelok heroin..
;,)

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

@ch@
tapi akak dah makan..
mentain ye...
kakak memang mcm gitu...

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

@Qhaifa Nur
alhamdulilah..dah makan pun tadi...

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

@syawalsimpsonsnak pi tengok baby...

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

@Salina@IbuAqilitulah...insayallah bulan 2 ni kami sampai ipoh..bolehlah kita jumpa ye

anie said... [Reply]

yeah..kita sama ibu pada 2 anak...so bila blh ke 3..kehkehkeh

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa