Tuesday, December 18, 2012

SePetaNg BerSama....Versi Ibu Dan Anak-Anak


salam Selasa semua...
lambat bersiaran hari ini...
semalam busy buat benda lain tak sempat nak draf siap2...
hehehehe

oklah kita sambung kisah sepetang bersama..
semalam aku tunjuk kami gambar kami ber4..
(nak bergambar ala2 Nad aka mama ZN tue)

kali ni pun ambil gambar versi ...
ibu dan anak-anak serta ayah dan anak-anak
aduh pening pulak...
jomlah kita tengok gambar...

berminat dengan PHOTO FRIDGE MAGNET n MY PERSONAL CALENDER

jom tengok versi IBU DAN ANAK2 ye...

kakak ngan ibu bergambar..faez sibuk duk menyusu...

wah kakak dah mula aksi gediknya...

ibu dan faez...

view yang sungguh menarik..


ini tempatnya...


kalau sapa2 yang rajin bergambar...
jomlah datang sini ...
korang akan rasa kepuasan yang amat sangat untuk bergambar...



jom kemas rumah lagi






10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

11 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

nak G la kat sini nnt..kikikik

Sidratul Muntaha said... [Reply]

mcm cantik je tmpt ni cik jue.
huhuhuh

MamaYatie said... [Reply]

Jue cantek la piccas..akak tak pernah tau tempat ni..boleh la p ps sana lepas bersalin nanti..cantek betul..

mummy_ayu said... [Reply]

cantik tempat tu..memang seronok la posing2

::EIDA:: said... [Reply]

Eh ini versi ibu pulak... hhehhee.. ida baru baca entry ni dari yg tadi.. hekhhekk

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

syawalsimpsonspergilah sue cantik sanagt tempatnya

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

Sidratul Muntahacantik ayu...jomlah kit alepak sini kalau datang putrajaya

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

MamaYatiejue pun baru first time datang...tapi sumpah cantik..

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

mummy_ayumemang cantik kak ayu...

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

::EIDA::hahahaha tuelah tertinggal versi rupanya

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

cantik view nya..menghijau gitew..
pandai la kakak berposing ngan ibu dan adik dia..:)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa