Tuesday, December 18, 2012

S.E.P.E.T.A.N.G Bersama Versi AYah sayang Kamu


sambung lagi cerita kat TAMAN SAUJANA HIJAU presint 11 
kami pi sana sebenarnya nak bawak farisyah jalan2..
yelah dah lama dia tak pi jalan2 mcm nie..
yelah ibu ngan ayah dia sibuk amat sangat...
tahun nie kami tak de masa nak bersuka ria...
setiap hari ot plus sabtu..
ari ahad pulak pi pick up jam yang orang order
plus lagi aku mengandung...
memang takde masa busy sgt..kesian farisyah...
sorry sayang ini semua demi nak masuk umah...
dan akhirnya impian jd kenyataan...
ibu ngan ayah janji....
tahun 2013....kita pi jalan2 ye...

berminat dengan PHOTO FRIDGE MAGNET n MY PERSONAL CALENDER


oklah jom layan moment indah antara 
"ayah dan anak"

10Q hubby sebab sporting habis ambil gambar kali nie...
sweet sangat...

ayah vs kakak

sweet sangat...anak manja ayah...

"ayah dah ada anak dua"-farisyah

saya hero ayah saya

aku sayu tengak gambar ini...
"kasih sayang seorang ayah"



YA ALLAH TERIMA KASIH KERANA KURNIKAN AKU KEBAHAGIAN INI

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

aanie said... [Reply]

cikjue, kita ada komen kat blogshop cikjue tanya harga kalendar tu...

mummy_ayu said... [Reply]

wah..sporting hubby..best jer posing2..

Zana Adieyza said... [Reply]

wah, sweetnya gambar2 tu.. seronoknya dpt bawak anak2 bersiar..

semoga kebahagiaan sentiasa mengiringi akk sekeluarga.. :)

::EIDA:: said... [Reply]

Sweet family gitu.. gmbr akak je takde... lenkali pakai tripod kak... hehehhehe

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

aaniedah jawab tadi..

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

mummy_ayubukan senang nak suruh dia sporting mcm tue

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

Zana Adieyzaaminnnnnnnnnnn...tapi tak seromantik zana ngan hubby

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

::EIDA::adalah ieda gambar sekeluarga..n3 semalam...

Falsya said... [Reply]

alaaaaa...xleh nak view gambo kat opis nie..;(

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

terpancar kegembiraan pada muka ayah & anak2..:)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa