Sunday, December 2, 2012

My New Header.....

bersiaran di pagi Ahad...
Rajinkan..hahahahahaha
saja nak kongsi "header" terbaru blogku ini...
hasil kerjaku ....


tapi hubby kata macam budak2...
aduh penat bersengkang mata sampai pukul 4 pagi....
dia bangun terus komen..."mcm budak2lah ibu"...
dah tak lalu aku pun pejam mata...
dia bangun ambil shiff buat susu untuk faez.....
dan ...
bila aku sedar pagi nie....
inilah header baru aku...
hasil kerja tangan hubby aku....


walaupun pada mulanya aku rasa sedikit serabut...
tapi letak kat blog rasa mcm ok je 
dan penat2 hubby aku buat...
maka aku pun pakailah yang ini...

petang nie aku pilih pakai yang nie pulak


apa pendapat korang .....
cantik tak?????
ke mana yang lebih ok ketiga2 nie..
acu pilih satu ye...


note:10Q ayah kerana sudi buat header untuk ibu....


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

cantik...:-)
biasalah tu klau nk buat header or edit blog mesti makan masa kita selalunya 1 hari kena ngadap dia je..hehe

ch@ said... [Reply]

pendapat kita, padat sangat. tapi ok ja, pasal nak masukkan semua karakter tu kan, pandaila akak dgn hubby buat, drpd kita yg mls dan tak reti ni.

cik dah faridah said... [Reply]

cantik....kreatifla ni boleh wat header sendiri....

Qhaifa Nur said... [Reply]

cantiklah header...
jelesnya he..he..

::EIDA:: said... [Reply]

Ida suka hasil kerja akak.. walau nampak kartun ntah.. ida suka jekk.. hihihihi....

DuNia KeBaHaGiaaNKu....... said... [Reply]

bonda suka yg kartun tue.....kemas n cute jer tgk...

nur anis said... [Reply]

saya suka yang ketiga,,nampak kemas, cantik je..:)

angahMia said... [Reply]

yang hubby akak buat! shantekk

anie said... [Reply]

Rajinnye mat poji..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa