Thursday, December 6, 2012

KAKAK Mula Bertudung


salam semua...
dah khamis kita rupanya..
duduk rumah nie buat aku kadang2 tak ingat tarikh dan hari....
ok kita balik pada tajuk....
kisah FARISYAH  lagi...
tetiba nak pakai tudung...
katanya dia dah besar ..nak masuk 7 tahun jadi dah kena pakai tudung......
dan mulai ari ahad tue farisyah dah mula pakai tudung bila nak pi jalan2
klu betul dia nak pakai tudung nampaknya aku kena pilihlah baju yang sesuai dengan tidak sesuai nak pakai...
tapi bagi aku takde paksaan lagi cuma mengajar serta mengalakkan je dulu...

cantik tak???

tunjuk gigi yang tak berapa comel...

ibu dan ayah sentiasa mendoakan kakak...
may ALLAH bless u sayang....


tiada apa yang ternilai ialah melihat anak2 membesar dengan sihat dan kuat.
dan farisyah ibu happy tengok awak sihat sekarang nie...





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

13 comments:

Sha Saperi said... [Reply]

alhamdulillah..asuhan dari kecil sgt penting untuk mendidik anak2 menutup aurat....moga farisyah berjaya dunia akhirat

::EIDA:: said... [Reply]

Kalau dia nak pakai, biarkan kan kak..... =)

aanie said... [Reply]

comel pakai tudung...

syawalsimpsons said... [Reply]

nampak lain farisyah pakai tudung..cumilll sgt

Nad @ MamaZN said... [Reply]

Alhamdulillah..kehendak die sendri
Kene galakkan

Sidratul Muntaha said... [Reply]

farisyah sengih2 gitu
tetiba kau tingat plak watak ain dalma adam n hawa tu..
sejibik la plak
ahahahah

Qhaifa Nur said... [Reply]

alhamdulillah, Farisyah mmg anak yang bijak...lega hati ibu dengarnya..comel bertudung

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Cantik sgt anak dara ibu yg sorang ni..
Sejuk mata ibu nengoknya..
Nanti in shaa allah ibu poskan something utk Farisya yer..
Muahxxxx!! Muahxxxx!!

Prima Bawal said... [Reply]

Alhamdulillah..bagusla kalau dia sendiri yang hendak pakai..boleh la terus beri galakkan kepada dia

Mama Kembar 3 said... [Reply]

comeinya dia bertudung. bagus farisyah, pandai betul dia sendiri yg mintak nak pakai kan. Moga kekal sampai dewasa, Amin.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

mestilah comel bertudung..:)

LYAfrina said... [Reply]

comel.. makin nmpk kematangan farisyah bila btudng.. btul tu cik jue, didik dari awal kan.. cuma de la paksa2 lagi..at least biasakan dia..lama2 dia akn jd terbiasa & akan kekalkan..

asya pon lya dh biasa2 kan.. tp itula.. sbb pakaian byk y x sesuai dgn tdung, so... xpela... sekurangnya.. dia suka btudung .. tp kdg2 xtau nk kate ape bila dia pakai skirt p nk btudung.. terang2 pon.. mmg dia faham.. tp ye la.. faham bdk2..

anie said... [Reply]

wah bagus la farisyah..smg jadi anak yg solehah

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa