Wednesday, December 19, 2012

J.U.M.P.A blogger


sambung n3 tadi..

Home Deco Exhibition 2012 Shah Alam


masa duk jalan2 dalam tue kita jumpa blogger...
aku perasan itu blooger sebab tengok anaknya..terus je meluru pi tegur...
hahahaha aku memang tak malu...sumpah kalau salah orang malu besar...
tapi dah tahu mesti betul sebab aku kenal benar muka anaknya...
nak tahu sapa...
jomlah tengok...



berminat dengan PHOTO FRIDGE MAGNET n MY PERSONAL CALENDER







kenal tak???

walaupun tak sempat borak panjang tapi suka sangat dapat jumpa aanie...
aanie dah buat n3 pasal jumpa ni semalamkan...
nanti ada jodoh kita jumpa lagi dan borak panjang2 ye aanie...





ps:sapa2 yang rajin boleh tak "like" FB-GaLLeRY-aNNaFaUzIE

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

11 comments:

Qhaifa Nur said... [Reply]

jue...jumpa aanie dan adam yup...
seronok....

Falsya said... [Reply]

agak2 kalau terserempak ngan falsya, jue kenal x?..hehehe

aanie said... [Reply]

Tu la...x smpt borak sgt...ooo cikjue ada shopping ek....byk lak tu dpt hadiah...jeles tul.....hehe...

Lenkali kalo jumpa lg tegur2 la lg...kite ni x tgk org sgt....hehe...

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

Qhaifa Nurseronok sgt kak nur

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

Falsyakenal rasanya

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

aaniebeli dua barang je...
tuelah tak sempat nak borakkan...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

seronok dapat jumpa kawan blogger kan

ch@ said... [Reply]

Wah best. Dpt hadiah jmpa blogger lg. Nnt nk beli jgk jam akak tu bila abi stat deco rmh.

anie said... [Reply]

sejak dua menjak nie n3 ko pendek giler..hahaha...nie mesti faez kaco ye

nur anis said... [Reply]

seronok tu dapat jumpa..:)

the triplets said... [Reply]

lama x singgah cn, dah ada baby baru...tahniah

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa