Wednesday, December 19, 2012

Home Deco Exhibition 2012 Shah Alam


Tadi tunjuk aiskrim...terliur tak..
sedap aku makan kat ALAMANDA ye...

ok tutup cerita aiskrim ye...
kita cerita pasal Home Deco Exhibition 2012 Shah Alam

ari ahad ari tue aku kesini...
sejak nak masuk umah nie...
tempat2 lagu nie aku pi...
hehehehe saja jalan2 cuci mata dan poket kot...
tengok design kitchen kabinet,tengok almari...
kita beli apa ye????

berminat dengan PHOTO FRIDGE MAGNET n MY PERSONAL CALENDER



kami beli plug extension yang comel sangat..
(lupa nak ambil gambar)
pastu kita beli wardrobe...
memang murah dah usaha kat kedai semua dekat RM 2k..
tapi kat sini tak sampai RM 2K...puas hati bahagian dalam boleh pilih sendiri
pastu siap ada cabutan bertuah..cik jue dapat kipas...
heheheheh suka sangat...
dan yang paling syok kita jumpa blogger...
jup lagi kita cerita ye...

yup kita dapat kipas,pastu farisyah dapat JAM DINDING..
hubby pulak dapat tempat letak biskut raya....

katil dan tilam ..siap duduk bagi faez susu jap...

suasana kat dalam tue..
(gambar tak berapa cun..sbb kalut dukung faez)

itu jelah yang sempat ambil gambar...
nanti bulan 3 tahun depan ada lagi...


jam yang kita jual pun ada jual kat sana tapi lagi mahal pada jue jual...hahahaha


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

ada nampak jual wallpaper ke cik jue..semangat nak kasi bungkus lemari anak2 ni..dari kosong kan..kasi nampak colourful sikit...pon jadi...org wallpaper guna tok dinding..jemah ni guna tok lemari..kakkkakka

Zana Adieyza said... [Reply]

seronoknya nak deko2!!!

Qhaifa Nur said... [Reply]

biasalah bila duduk rumah baru...kena survey dulu...silap2 boleh dpt yg lagi murah.....

Nad @ MamaZN said... [Reply]

Umh baru semangat sket..umh sewa x berapa sgt ..

Falsya said... [Reply]

bestnye deko2 umah...hehehe..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

iyelah haruslah ke tempat cenggini utk lengkapkan rumah baru kan..srnoknye...byk pulak tu menang cabutan bertuah...

suhaina laui. said... [Reply]

Xsempat singgah ri tu..kak ipar bli site yg seketul best landing tu ln rm 100 jek.name pe ntah..hihi..salam kenalan

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa