Friday, November 30, 2012

Bila FARISYAH Berkebun

Salam Jumaat Semua...
Bila Mood rajin ni Jom Update blog laju2

klu semalam duk cerita pasal faez....
hari ini kita bercerita pasal kakaknya pulak...
kakak dah pandai baca ...
nanti bila ibu buka blog baca banyak kisahnya dalam blog nie...
ok time duk kampung ari tue...
farisyah ni tak lekat kat umah ...
mana mak tok dia pergi mesti dia ikut dan salah satu xtvt dia buat ialah...
"BERKEBUN"
ok jom tengok gambar biar gambar cerita ye...

 tolong angkut batu bata....

tersenyum...walaupun berat...

posing itu penting...

bukti kakak tolong mok tok

gedik santai pertama...

gedik santai kedua...

posing dulu pastu.....

baru susun bata buat hiasan
ok last sekali ambil gambar atas tugu depan umah...


ok inilah kisah farisyah berkebun...


p/s: hari ni nak pi ambil kunci umah....tak sabar rasanya...malam nanti cik jue BW korang ye...jgn lupa tinggalkan komen nanti cik jue pi BW korang ye....





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

Falsya said... [Reply]

comel farisyah..smbl berkebun sempat lagik posing..hehehe

nur anis said... [Reply]

rajinnya anak dara..:)

Qhaifa Nur said... [Reply]

amboi, rajinnya farisyah berkebun...
lepas ni mama bole relaks ok...ada pembantu khas skrg he..he..

Ya ALya said... [Reply]

Rindu sama ngn farisyah.,,,,,,,,wah thniah dh dpt umh,t update yer

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

bukan berkebun sgt ...
posing je lebih....

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

rajinlah sangat

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

hahahaha....
rajin ke ibu dia nak berkebun???
itulah persoalannya...

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

heheheh ada orang rindu kat farisyah...
alhamdulilah ...nanti jue update ye...

ch@ said... [Reply]

aunty blm smpt berkebun lg sejak duduk rmh bertanah ni, guane nak berkebun kalo dah smua ekar dan sudut rumah bersimen. nampaknya kena tanam dlm pasula. hihiii...

mesti besar rmh mok tok cha ni kan?

+ e.z + said... [Reply]

rajin tau. lepas nih kita gi kebun sama-sama ye. :)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa