Tuesday, November 6, 2012

Berkongsi Kasih

Salam SemUa...
alamdulilah dapat up date blog ari nie...
senyum sampai telinga...

anak ialah anugerah paling  bernilai dalam hidup..
dulu semasa kakak seorg...
semua kasih dan sayang di beri sepenuhnya kepadanya...
tidak perlu berkongsi dengan sesiapa...
6 tahun kakak tak payah kongsi dengan sapa2 pun...
dan selepas 6 tahun Faez muncul...
alahamdulilah anugerah dari ilahi...
yang selama ini kami nantikan....
ayah memang mengharapkan seorang anak lelaki untuk menjadi ketua keluarga jika aya tiada nanti 

mula2 kakak rasa tergugat..
bila marah sikit...air mata berlinangan dan ayat paling kami tak boleh terima ialah
"ibu dan ayah dah tak sayang farisyah ye....mentang2 dah ada adik..."
oh tidak sayang ibu ngan ayah tetap sayang farisyah mcm dulu..
tak pernah kurang kasih sayang kami pada farisyah...
farisyah tetap ratu dihati kami berdua dan faez tetap menjadi raja dihati kami....

gambar pertama 
farisyah dan faez

dipagi raya aidiladha...

kakak sayang adik....



inilah kisah kakak yang terpaksa berkorban apa saja demi adik tersayang....

jumpa lagi lain kali ye....





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

Falsya said... [Reply]

Suke tgk gambo yg first tuh..serious mcm sesuatu..hehehe

Nad @ MamaZN said... [Reply]

Kejap je die rase camtu..
Apa yg penting, ibu n ayah kene alert...
Seboleh2 nya jgn kasi die rase dipinggirkan.
Kalu ibu bz ngan adk, ayah kene slalu ngan kakak.
Camtu gak sebaliknya..

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Ni yg sedih ni..
Kakak jgn fikir mcm tu..
Kakak tu ibarah nyawa ibu jantung si ayah..
Adik pun sama..
Kalian lah pelengkap hidup ibu & ayah kalian..
Sobsssssssssssssssss!!!

anie said... [Reply]

sweet

n3 ko ni nampak sangat cam nak cepat2 abiskan...
taku mak marah ye..kehkeh

Sha Saperi said... [Reply]

hadif sampai skrg dia akan ckp macam tu..kalau mama dia marah dia skit je dia akan ckp "mama tak sayang along"

ch@ said... [Reply]

Comels...bestkan?mcm auni hr tu dia xpndai ckp lg.lg sedih bila tgk muka terkebil lebil dia. Bila ada arrizqi dan kena marah sha said "umi jgn la marah2 tak baik tau"

TiranaAduka said... [Reply]

salam jue.

Salam kenal dari tirana aduka

LYAfrina said... [Reply]

olor... siannyer kak farisyah.. apa2 pon farisyah ttp dihati mak+abah....

mesti farisyah syg sgt kat adikdia ni..

Sidratul Muntaha said... [Reply]

jue..
ko thu..
aqil tak prnh pndai panggil aku ibu.
bila seminggu pisah lepas aku brnkkakn ara..
smpai2 kat umah nenek dia.
nmpk aku..
peluk sungguh2..
cium pipi kiri kanan
lps tu ckp..
SAYANG IBU..
woah!!
mcm nak terbang ke langit bila dgr dia kate gitu..
lsp tu..
dia rajin la peluk adik dai tu
sampai nk tercekik pun ade..
skrg ni lagi best
klu kena marah sebab adik
dialah yg banjir dulu..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa