Monday, October 29, 2012

Jom Botakkan Kepala

salam semua..
lama kita tak bersua..hehehehe aku dah dapat balik notebookku...
jadi boleh berkongsi cerita disini...
sebelum lupa salam aidiladha buat semua ye...

oklah ini kisah masa umur Faez 7 hari...
dan hari ini Faez dah sebulan...
aku sekeluarga memang mengamalkan botak kepala anak pada hari ke 7...
jadi Faez pun sama...
Hari ke 7 ayah long telah membotakkan kepalanya..
dan hasilnya rambut faez bila di nilaikan dengan harga emas RM 70...
ok jom kita tengok gambar faez saat di botakkan kepalanya


ok mak tok pegang saya..ayah tengok je...

diam je faez

fokus sikit kat anak terunaku...
umur 7 Hari time nie...

ok dah selesai inilah hasilnya...


ok selamat sudah cerita Faez di botakkan..ada banyak lagi ceritanya...up date slow2 ok...
oklah jumpa lagi lepas nie ......

bye...bye..ASSALAMUALAIKUM



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

izz punyer la buas nak motakkan kepala dier..mmmm...abang dier jugak diam...penat maktok dier...

sue zainun said... [Reply]

salam aidiladha..tahniah cik jue atas kelahiran baby baru..

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

jue .. kak na tgk da banyak muka fauzie suami jue.. hik hik...

::EIDA:: said... [Reply]

ala tomei tomei faez kene botak.. hihihihi.. bila akak habis pantang? heee~

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa