Thursday, September 6, 2012

F.A.R.I.S.Y.A.H - Koleksi Selipar dan Kasut tahun 2012

Farisyah ni memang suka beli selipar...
dan semua selipar n kasut ni masih elok dan boleh dipakai...
dan kebanyakkannya memang di pilih sendiri...
sampai tok sedaranya pernah tegur...
"asyik pakai selipar lain je...farisyah ada kedai kasut ke..."
hahahahahahaha....farisyah oh farisyah....
kalau dah perempuan tetap perempuan...

jom tengok koleksi Farisyah...

paling baru sandal raya...

selipar mengalahkan artis..

kasut pertama yang di suka...

kasut yang ada roda kat belakang...
pun dia pilih sendiri...

satu2 selipar bertumit yang dia ada...

 selipar basahan kat umah...


satu rak kat uamah tue memang farisyah punye selipar dan kasut sahaja...

*semua gambar di atas adalah gambar tahun 2012*
*semua selipar dan kasut diatas..adalah pilihan farisyah sendiri*
*peminat tegar warna pink*

ini hanya sebahagian seliparnye...
ada lagi malas nak ambil gambar kat atas rak...
 oklah tue jelah nak kongsi petang2 nie...
  huhuhuhuhuhu



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

Falsya said... [Reply]

betul byk collection kasut farisyah...;D

Sidratul Muntaha said... [Reply]

boleh ganti Jimmy Choo ye farisya ni nti bial beso..

aanie said... [Reply]

byknya kasut....dah namanya pompuan kan....adam ada 1 je kasut...pakai la sampai x muat..hehe....

lurun namzar said... [Reply]

saya duk pakai selipar jepun jer.
comel2 slipar kanak2 zmn skrg.

Chekgu Azrine said... [Reply]

mcm saya ada ank perempuan ramai..cenggini jgk..tu bru selipar..klu bju?huhh

LYAfrina said... [Reply]

hehe..mcm asya gk la..suke wak koleksi kasut.... asya lak..penuh tersusun dlm bonet kete.. time nk jln je..sibuk pilih

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

kalah acik ana nye koleksi kasut....hehehe ... ada satu sandal sama ngan cik nurin , kasut tu die yang pilih sendiri jue... tapi yang tentu2nye...kesemua kasut farisyah ade pink caler gitu... hik hik

ch@ said... [Reply]

huiii dh mcm retis dak ni. auni ada byk kasut, tapi dia still pakai yg satu tu ja. tokmama dia belikan. pakai bj kurung kasut itu, seluar pun itu, skirt, gaun, pun itu gak. tahla...

ch@ said... [Reply]

huiii dh mcm retis dak ni. auni ada byk kasut, tapi dia still pakai yg satu tu ja. tokmama dia belikan. pakai bj kurung kasut itu, seluar pun itu, skirt, gaun, pun itu gak. tahla...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa