Tuesday, September 25, 2012

Maafkan Ku dan Doakan ku....

mulai hari ni...
cik jue dah start cuti...
menunggu saat terakhir menjadi mak buyung...
kalau tak bersalin jugak sampai khamis nie...
maka jumaat insayallah cik jue akan bersalin ...
baby akan keluar ikut tingkaplah jawabnya...
tak kisahle sekarang cik jue dah bersedia semua...
redha jelah kalau itu yang di tentukan oleh allah...
sekarang tak nak pikir lain..
janji cik jue dan baby selamat....

tapi sekarang cik jue dah ada rasa sakit2...
cuma kadang2 kuat kadang tak...
saja je baby nie...


oklah 
di kesempatan ini...
cik jue ingin memohon maaf kepada kalian semua jika ada selama ini
penulisan atau komen cik jue menguris hati kalian...
andai kata selama ini ada yang membuat korang terasa..
cik jue memohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki...
doakan moga cik jue dipermudahkan untuk bersalin kali ini...
dan doakan moga cik jue dan baby sihat2 hendaknya...

 kenangan terindah...
saat bergelar ibu dan bakal menjadi ibu buat kali kedua...
setiap anak lain perangainya...
moga aku di beri kekuatan untuk menjadi ibu yang mampu mendidik anakku
cemerlang didunia dan akhirat...


AMINNNNNN
apa2 nanti cik jue info kalian ye....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

15 comments:

cik dah faridah said... [Reply]

semoga selamat semuanya..cik dah tunggu baby F kuar kat blog yek...

syawalsimpsons said... [Reply]

moga semua selamat....amiiinnnn....tak sabar jugak ni tunggu baby F kuar ni..mesti si kakak tu excited kan

JaSSNaNi said... [Reply]

jangan banyak berfikir cik jue... insyaALLAH semuanya akan selamat.. :)
banyak2 kita berdoa ye.. yang pasti minggu cik jue dah dapat baby baru.. :) hooyehhhhh !

angahMia said... [Reply]

semoga semua nya di permudahkan kak jue..xsabar nak tgk adik farisyah :)

anie said... [Reply]

semoga selamat semua...amin....nnt kami lawat baby n ibu baby k...
aku pun sama teruja jugak nie..hihii

Miz Fieza said... [Reply]

amin........selamat sis.....n happy holiday for 100days hahah

Miz Fieza said... [Reply]

amin......semoga selamat sis..n hppy 100day holiday hehehe

::EIDA:: said... [Reply]

Akak dah cuti? Semoga semuanya selamat kak.. AMIN ~

Nur Hayati @ nur.. said... [Reply]

semoga selamat semuanya kak.. Insyaallah *sy follow disini*

eB said... [Reply]

aminnnnnn. kami doakan insyaallah :)

ch@ said... [Reply]

smg smuanya dipermudahkan kakJue. kita mendoakan akak drpd jauh. nnt ada masa, dah sihat, kita gether2 ek ;)

Eliss Mie said... [Reply]

dah beranak ker? nak tengok fb jap :p

LYAfrina said... [Reply]

salam cik jue...
sori baru singgah sini..lay x sihat late ni..apa2 pon lya doakan moga semuanyer dipermudahkan yer.. take care,.

sue zainun said... [Reply]

semoga selamat semuanya cik jue

Nigina said... [Reply]

tahniah cik jue

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa