Monday, September 3, 2012

kISAH rAYA kAMI-Tempek2 Gambar Last

Monday Blues ke...
hehehhehe..
nak cerita panjang tak sempat...
jadi jue nak tempek2 gambar raya yang bersisa ok....
setelah ditapis2 berkali2 jugak....

ok mula2 dengan model kecik kami...
Quratul Ain 

 ayah chu with ain...
comel je sekecik nie...

ayah chik with ain...

ayah chu,mak uteh with ain...

kesian model nak tidur pun kena kacau...

cik jue,ayah dan model kami...
Nur Farisyah

cik jue n hubby...
muka cik poji tak boleh blah..serius ko...
farisyah????
tak nak mood kurang ari tue...

anak bongsu yang tersenyum sebab dapat bergambar dengan mak ngan ayah...



oklah tue jelah ...
lokasi dalam umah je....
yang lain tempek kat FB...

jumpa lagi next N3 lepas nie ye....




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

eB said... [Reply]

baby.
comelnyerrrrrrrrrrrrrr.
suker3 :)

wahida said... [Reply]

nak cium baby!!

LYAfrina said... [Reply]

alahai..geram tgk baby... comellll...

Mrs.Imran said... [Reply]

anda di tag ke contest

http://ohana-familyshot.blogspot.com/2012/09/segmen-up-follower-by-balqis.html

ch@ said... [Reply]

tahun depan kena cari kerusi lebih panjang kak, sebab ahli makin ramai hendak masuk bergambar. hihiii.

suka sangat gambar2 ni. kita takde gambar raya sgt, photographer tak larat hendak kejar mengejar.

selipar merah said... [Reply]

happy family....

selipar merah said... [Reply]

happy family....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa