Wednesday, September 19, 2012

Jamuan Raya Bahagian Pasca Perkhidmatan

Salam Semua...
lewat sikit bersiaran...
sebab tadi ada perasan M sebenarnya...
tetiba terajin bila dah upload gambar...
ok walaupun syawal dah habis....
tapi nak jugak cerita last pasal raya...
yes...Jamuan Raya Bahagian Pasca Perkhidmatan atau perkataan biasa guna...
JAMUAN RAYA BAHAGIAN PENCEN

oklah ku tak nak cerita panjang sebab takde yang menarik cuma nak kongsi gambar2 yang menarik untuk dijadikan kenangan yang indah 
bila dah bertukar keluar nanti...

Bal (ratu posing),Anie (ratu posing dan senyum) dan Zue (ratu farida)...

kami seunit dulu....
sekarang dah berpecah....

kami beza seminggu je due...
seronok...
dalam banyak2 gambar gambar ni ku paling suka...
seronok bila dapat gelak macam nie..
kami sekepala ok...
bercerita,berkongsi gosip semua ada...
huhuhuhuhu ...aku pasti rindu korang semua


 jom makan...
betulkan aku cakap anie ngan bal memang ratu posing....
sempat aje....

zue ngan mai...
makan berdiri ....

MOTIF gambar nie???
aku nak tunjuk lelaki paling tinggi tue ...
laki aku...hahahahahaha

 kan aku dah cakap ...
anie ngan bal ratu posing...
pantang nampak kamera....



oklah...
kita jumpa kat lain n3 ye....
hari  ni dah masuk 
37 minggu 3 hari...
menunggu dengan penuh berdebar2....




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

13 comments:

Falsya said... [Reply]

bestkan kalau ade opismate yg cenggini..happy jer..;)

anie said... [Reply]

jue..aku xtau sebab apa bila baca N3 nie aku rasa sedih...sebab ko n zua nak tukar kot...huhuhu..

syawalsimpsons said... [Reply]

kat sini ke kijo..alahai selaloo g sini anto pencen punyer hal org kat sini..kikikikkiki

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

memang happy sangat...

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

aku sedih tulis n3 nie...
tapi aku kan tukar tahun depan jangan risua ok...
cuma aku nak cuti lama je...

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

hehehehehe kita kerja kat sini le...
bahagian kewangan.....
nanti kalau nak datang lepas cuti panjang nie..hello2 tau nanti kita jumpa ok...

eB said... [Reply]

alahai...
musti kngn terindah nih sok... :)

ch@ said... [Reply]

harus akan terkenang-kenang kan kak. isk, harap dptla jmpa kakJue sblm kita due.
kita doakan smuanya dipermudahkan, insyaALLAH.

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

mesti rindu sangat2...

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

amin..mintak dipermudahkan segalanya...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply]

Jamuan Raya Opis selalunya mmg meriahkan..
mmg berdebar2 menanti detik2 nak bersalin ni..Insyaallah moga dipermudahkan segalanya...amin.

LYAfrina said... [Reply]

meriahnyer...
nnti ank cik jue & kwn cik jue tu sebaya la erk

Masya said... [Reply]

terasa kemeriahan jamuan raya ni... semua org pun suke dapat makan.. hihihihihi.....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa