Tuesday, August 7, 2012

Shot N3..Panggilan Buat Cha dan Nad

salam ramadhan...
N3 ni ringkas je...
berbunyi...

bila nak bagi gambar?
email ari ni boleh tak...
kat ..
loveannajueanna@gmail.com
siap bagi alamat ye...
hehehehehe.......
takut tak sempat nak pos...
kita malas nak cari orang lain...nak bagi kat korang juga...
jadi bagi gambar ye...
tak kisahle ..gambar dengan anakke,gambar ngan hubby ke...
janji bukan gambar sorang.....

itu jelah...
kita busy nie...
hospital..klinik...hospital ...klinik...
itu je yang kita tahu sekarang nie....

bye..bye..bye....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

Nad @ MamaZN said... [Reply]

kite dah send gmbr ari jumaat lagi
tak dpt lagi ek?
nnt kite try send semula

Falsya said... [Reply]

yeayyy!!!..nasib baik dh email..hehehe.

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Nad @ MamaZN
ok nad baru dapat...
10Q...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Falsya
tuelah kalau tak kena buat panggilan jugak...
tapi alamat tak kasi....
nanti jangan lupa email alamat ye...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa