Tuesday, August 14, 2012

Nama Saya Quratul Ain Binti Mohamad Amirul Omar

Semalam Cik Jue cerita dapat anak sedara barukan...
ari ni nak tempek gambarnya dengan namanya sekali...

inilah saya...
nama saya Quratul Ain Binti Mohamad Amirul Omar..
saya lahir pada 12/08/2012 @ 1:05 tengahari
berat saya masa lahir 2.3kg 
saya lahir awal sebulan pada tarikh due sebenar ibu saya...
mak tok ,ibu ngan mak uteh saya cakap muka saya sebijik macam abah saya...
 oklah saya tumpang blog cik na saya...
nanti balik raya cik na saya akan ambil gambar saya banyak2 dan saya suruh di tempek kat sini kasi aunty2 dan uncle2 semua tengok ye...
ok semua...
ASSALAMUALAIKUM......



nota: tahniah buat Eb sebab bakal dapat baby baru...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

juliaakmal said... [Reply]

2.3 kg jer ke...tapi nampak besar....tahniah...comel...

eB said... [Reply]

eeh ader nota kaki utk eBla. terharu. tq jue. ;-). eB engat td bb jue. hik3. apapn thniah dpt ank sedara br. comel. ;-)

mamaRIFQY said... [Reply]

chanteq nama!! best best..tahniahhh...

cik dah faridah said... [Reply]

bertambah la duit raya thn ni kan...rezeki baby lahir awal

Eliss Mie said... [Reply]

iras2 nama kazen eliss, durratul ain :) tak sabar nak cium bau baby :)

Sidratul Muntaha said... [Reply]

copngrats to your sister cik jue
nama ank sedara aok dah same dgn nama ara dah..

anie said... [Reply]

dia kuar awal sebab nak raya..tapi mak dia pulak xboleh raya..hehe
anyway tahniah

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Sweet sgt..
Suci je mukanya.. ;D

Noli@Ibu Wafa said... [Reply]

kecik jer..comey...;)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa