Tuesday, August 28, 2012

Kisah Raya Kami-Versi Vespa

Salam Syawal semua
Auto N3...cik jue sekarang kat IJN .... appointment farisyah..rutin setahun sekali....

oklah bercerita kisah raya kami...
macam biasa tahun nie turn umah cik jue...
biasanya kalau kat umah cik jue mesti kami balik kampung mak dan ayah cik jue di BESUT terengganu..
tapi tahun ni kami beraya di rumah mak cik jue je...di KETENGAH JAYA je..
sebabnya adik cik jue kan dalam pantang..
kuranglah meriah sikit sebab kami adik beradik je yang ada...
sedara mara semua kat kampung...
tapi cik jue tak kisah pun janji dapat beraya disamping mak ngan ayah itu yang penting...
dan tahun ni cik jue beraya lama sikit kat umah mak sebab tak payah nak balik JB..
family JB datang KL...
jadi kami kumpul kat KL jelah...

oklah..mengenangkan raya tahun nie...
cik jue mengandung..jadi takdelah baju sedondon kami...
pakai je mana yang ada...
tahun depan Insayallah kami berempat...
nanti baru kami raya sakan ok....

pagi raya tue ada kawan adik cik jue ni bawak VESPA datang umah...
apa lagi kami pun sakanlah bergambar dengan VESPA...
hahahaha saja cari kelainan di pagi raya....

oklah jom kita layan gambar kami yang tak berapa nak banyak nie....
(raya tahun nie penyakit M untuk ambil gambar menyerang....)


family kecikku...
ni je gambar kami bertiga..farisyah tak nak ambil gambar...

with my hubby....

cik poji nak jugak bergambar dengan VESPA...

 ini adik ku jamal dan neida...
dah macam pasangan couple rupanya ...
tempek satu je gambar di orang sebab banyak sangat

ini pulak adikku yang bongsu...
bergambar dengan farisyah....
pun sama banyak sangat gambar diorang..
jadi tempek satu jelah ye...

hehehehehehe
inilah gambar raya kami versi VESPA merah...
nanti cik jue letak lagi gambar raya kami versi dalam umah pulak ye...
oklah....
jumpa lagi kat lain N3....




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

Falsya said... [Reply]

Oldskoll la vespa nie kan..abah falsya ade vespa gak dulu..hehe..

Moga2 dipermudahkan segalanya kayh jue...chian farisyah..

anie said... [Reply]

glamer vespa tue tau...hahaha

anyway nice pic....

Imaan09 said... [Reply]

haha..susah woo nak jumpa vespa skang..
selamat hari raya cik Jue..maaf zahir dan batin

Mama Gee said... [Reply]

cantik vespa tu :)

ibu arissa said... [Reply]

wahhhh vespa....

LYAfrina said... [Reply]

cantik
&
nampak klasik

Anonymous said... [Reply]

wah cantik masyallah,nk jual x?

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa