Thursday, August 2, 2012

kemalangan di AU3..Cik Jue sebak lain mcm...

korang mesti tahu ke excident kat keramat pagi semalam..
suami isteri exciden kena rempuh dek bas ..si isteri tue mengandung 7 bulan...
korang nak baca n3 penuh pi siniye...
mula2 dapat tahu...
cik jue dah rasa lain...
sebak dia lain mcm berbanding dengan kes2 kemalangan yang lain...
rasa sebak tue ada tapi yang ini rasa lain mcm sangat..
rasa diri ini hampir sangat dengan mangsa..
rasa diri nie mcm kenal rapat sangat dengan mangsa..
tengok berita,baca surat khabar..sedih sangat...
rupa-rupanya...
yup..cik jue mengenali mangsa...
tue pun tahu bila ada member kat UGAT call
dan cari kosmo....yup...ada gambar arwah disana...
ya allah rasa nak pengsan rasanya...
rupanya hafeeze...kawan opis lama...
sebab tue rasa lain mcm je...

aduh tak boleh nak cerita panjang dah...
rasa sebak itu datang lagi....
al-fatihah buat arwah dan isterinya....
moga tenang disana...
kesian sikecik MOHD HANIF menjadi yatim piatu sekelip mata

*****nak letak gambar pun cik jue tak sanggup****



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

Nana said... [Reply]

kesian kan..
al-fatihah

::EIDA:: said... [Reply]

AlFatihah

Falsya said... [Reply]

Kawan jue ker?...al-fatihah..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Nana
memang kesian

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@::EIDA:: al-fatihah

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@Falsya kenal jugak malah pernah rapat masa kerja kat UGAT dulu....al-fatihah

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Al-Fatihah buat arwah..
Sayu baca berita perihal kemalangan ni..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa