Wednesday, August 15, 2012

Batal Puasa Kerana Kencing Tak Keluar

Aduh inilah kisahku hari ini..
cik jue kena batalkan puasa sebab kencing tak kluar..
huhuhuhuhu...
ari ni chek up...
biasalah cik jue suka chek up pagi....
pagi tadi sebelum turun umah cik jue dah kencing....sebab tak tahan terpaksa kencing jugak...
dalam hati duk pikir ..
kalau tak klaur kencing kat klinik nanti mcm mana ye....
sampai klinik dalam pukul 8...
dah selesai pendaftaran...
pi kat urine test...
jenuh cik jue tunggu kat sana...
lima kali berulang masuk tandas ....
kencing tak keluar2....
dari pukul 8:20 hingga 9:30 ...
masih tak kencing...
dari orang tak de sampai ramai orang pastu takde orang balik....
sampai sudah tak kencing2...
huhuhuhuhu haru betul.....
nurse tu cakap 
"akak kena batalkan puasa minum air kalau tak nak akak kena tunggu samapi rasa nak kencing"
aduh jenuh jugak....pi depan ada tempat jual air...
rembat satu mineral kecik...
terus minum..habis sebotol...
tak sampai 1 minit...
terus nak kencing....
hahahahahahahaha tengok tak pasal2 kena batalkan puasa....
padahal hari ini cik jue bertenaga berbanding hari2 lain...
 tapi alahamdulilah...
chek up semuanya ok...
dah masuk 32 minggu nie...
kepala baby dah kebawah...
atas pun dah kosong...




inilah kisah...
"kerana kencing puasa terpaksa di korbankan"
 


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

Falsya said... [Reply]

adeh..xpe la jue..dimaafkan kalau mcm tuh..hehe..wah, dh xlama dh la tuh..xsabar nak tgk adik farisyah..;D

take care jue..

anie said... [Reply]

hahaha..ko ni buat lawak sungguh...
boleh pulak xnak kuar ye....

ch@ said... [Reply]

sebab tu ibu mengandung diberi pilihan utk puasa atau pun tidak ;) lps ni kita bawa urine drpd rmh je, mls nak cangkung kuar masuk bilik air.

eB said... [Reply]

xper jue...
paham.... :)

eh dh sumer kat bwh yer. dkt dh tuh nmpnyer

" TLF & family menyusun 10 jari memohon maaf diatas segala ketelanjuran kater
serta ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada
semua rakan-rakan bloggers
yang selalu datang menziarah ke blog TLF.
Aidilfitri hari kemaafan,
Menghapus kesalahan sesama insan,
Memupuk perpaduan sesama ehsan,
Mengikat tali keakraban.

MAAF ZAHIR DAN BATIN. "

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa