Monday, August 13, 2012

12.08.2012 - CUCU KE 5 DAH KELUAR

ALHAMDULILAH...
syukur kita kepada ilahi masih lagi diberi kesempatan untuk menghirup udara yang segar ini....
semalam 12.08.2012
adik cik jue dah selamat bersalin baby girl...
awal sebulan dari tarikh due.....
huhuhuhu tetiba cik jue pulak yang berdebar2  
cucu ke 5 bagi 
Puan zainab dan Encik Johari ye...
HILMAN masih lagi mempertahankan tahta sebagai cucu lelaki tunggal mok tok dan tokki...
nama???
tak tahu lagi...
gambar????
ibu ngan abahnya tak mms lagi...
tak sabar nak jumpa kamu raya nanti...
nampaknya "cik na"kena tambah duit raya le...
amirul jangan lupa bayar zakat untuk si kecik nie...

sebab gambar anaknya takde...
kita tampal jelah gambar ibu dan abahnya...
dah ada gambar babynya baru kita tampal kat sini ye...

 


 
"hari ini dah masuk 32 minggu..farisyah keluar 38 minggu...semalam adik aku bersalin 36 minggu..huhuhuhu hati ini makin hari makin berdebar2....teruja pun ada takut pun pun ada....."


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

@e_da said... [Reply]

Tahniah cik jue.. tak lama lg dah.. sy baru 27 minggu.. ahhh cepatla masa.. hihi

Cute Mum said... [Reply]

eh.. macam kebetulan sama jer..
biras uyun tahun lepas pon bersalin awal sebulan, tarikh lahir aqilah 12 Ogos 2011..
uyun nie lagi berdebar cik jue.. next weeks dah 36 minggu.. harap sempatlah raya rumah saudara mara terdekat dulu..

Imaan09 said... [Reply]

tahniah..awal jugak tu 36minggu..sabar cik jue..yang pasti sempat beraya..hehe

Falsya said... [Reply]

congrats cik jue dpt family member baru..hehehe..

sempat lagi la nak beraya..;D

mamafarah4 said... [Reply]

hehehe..nk tanya la..ada pergi ke GM Klang x hari sabtu lepas.. Sbb mcm perasan muka suami dan anak..nk tegur tp cam takut salah orang..

eB said... [Reply]

dekat dh tuh. smoga segalanyer dipermudahkan yer? :)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@mamafarah4
ada...yeke...kenapa tak tegur...

mamafarah4 said... [Reply]

ingat x awk ada tegur twin pakai baju merah..hehehe

LYAfrina said... [Reply]

alhamdulillah..

lps ni turn cik jue plok..kiranya berderet la dpt cucu ni

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa